Άδειασαν τα στρατιωτικά νοσοκομεία για να φτιάξουν εμβολιαστικά κέντρα!


ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ Η ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.  
ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΜΒΟΛΙΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΘΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ ΑΠΟ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΟΚΩΡΟΥΣ.
ΝΕΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ
 ''ΑΝΟΙΞΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΜΠΟΡΕΙΣ''


Οι Ένοπλες Δυνάμεις καλούνται για ακόμη μία φορά να “βγάλουν το φίδι από την τρύπα”! Το βίντεο προβολής του εμβολιαστικού κέντρου “Προμηθέας”, το οποίο επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός, είναι στελεχωμένο σχεδόν αποκλειστικά με υγειονομικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων.

Αυτό το προσωπικό , από κάπου το έχουν πάρει: από τα στρατιωτικά νοσοκομεία, τα οποία έχουν αποψιλωθεί από προσωπικό!

Επειδή είναι βέβαιο ότι θα γίνει επίκληση του επιχειρήματος της “έκτακτης ανάγκης” που πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστεί να υπενθυμίσουμε ότι η πανδημία βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ κι έναν ολόκληρο χρόνο! Κατά τη διάρκεια του οποίου οι εκπρόσωποι του ιατρικού κόσμου φωνάζουν στην κυβέρνηση για την ανάγκη προσλήψεων ιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού! Τελικά η κυβέρνηση προτίμησε να προσλάβει αστυνομικούς για τις ανάγκες…του υπουργείου Παιδείας.

Γιατί να προσλάβουν ιατρούς και νοσηλευτές όταν έχουν τη σίγουρη λύση των Ενόπλων Δυνάμεων, το προσωπικό των οποίων θα κάνουν τέλεια δουλειά και θα λάβουν ως αμοιβή ένα ευχαριστώ “κι έξω από την πόρτα”;


Κάνουμε Like and share το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε. Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.