ΠΟΥ: Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην εμβολιαζόμαστε με το εμβόλιο της AstraZeneca
«Ναι, θα πρέπει να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε το εμβόλιο της AstraZeneca», τονίζει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ).
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) δήλωσε σήμερα ότι «δεν υπάρχει λόγος να μην χρησιμοποιείται» το εμβόλιο της AstraZeneca κατά της Covid-19 μετά την αναστολή της χρήσης του ως προληπτικό μέτρο σε ευρωπαϊκές χώρες.
«Ναι, θα πρέπει να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε το εμβόλιο της AstraZeneca», «δεν υπάρχει λόγος να μην χρησιμοποιείται», δήλωσε σήμερα η Μάργκαρετ Χάρις, εκπρόσωπος του ΠΟΥ, στη διάρκεια ενημέρωσης των δημοσιογράφων από τον ΟΗΕ στη Γενεύη.
Η Δανία, η Ισλανδία και η Νορβηγία ανακοίνωσαν χθες, Πέμπτη, την αναστολή των εμβολιασμών με το εμβόλιο της AstraZeneca κατά της Covid-19 επικαλούμενες προληπτικούς λόγους. Σήμερα τις ακολούθησε η Βουλγαρία, ενώ η Ταϊλάνδη καθυστέρησε την εμβολιαστική εκστρατεία.
Η αγγλοσουηδική AstraZeneca και η βρετανική κυβέρνηση αντέδρασαν χθες, Πέμπτη, υπερασπιζόμενες ένα «ασφαλές» και «αποτελεσματικό» εμβόλιο.
Από την πλευρά της, η εκπρόσωπος του ΠΟΥ υπογράμμισε πως οι ειδικοί του οργανισμού εξετάζουν τις πληροφορίες περί σχηματισμού αιματικών θρόμβων, όμως επισήμανε πως προς το παρόν δεν έχει διαπιστωθεί καμία αιτιακή σχέση.
«Κάθε συναγερμός για την ασφάλεια πρέπει να αποτελεί αντικείμενο έρευνας», υπογράμμισε η εκπρόσωπος.
«Οφείλουμε να είμαστε πάντα σίγουροι ότι μελετάμε όλους τους συναγερμούς ασφαλείας όταν διανέμουμε εμβόλια και οφείλουμε να τους εξετάζουμε, όμως δεν υπάρχει καμιά ένδειξη για να μην το χρησιμοποιήσουμε», πρόσθεσε.
Η ίδια υπενθύμισε ακόμη πως στις 9 Μαρτίου είχαν χορηγηθεί σε όλο τον κόσμο περισσότερες από 268 εκατομμύρια δόσεις εμβολίων κατά της Covid, βάσει των στοιχείων που έχει ο ΠΟΥ από τις αρχές κάθε χώρας. «Μέχρι αυτή την ημερομηνία, κανένας θάνατος δεν είχε συνδεθεί με τη χορήγηση εμβολίων κατά της Covid-19», υπογράμμισε η εκπρόσωπος.
EMA: Πρέπει να προστεθούν δύο ακόμα παρενέργειες του εμβολίου της AstraZeneca
Εν τω μεταξύ, σοβαρές αλλεργίες θα πρέπει να προστεθούν στον κατάλογο των ενδεχόμενων παρενεργειών του εμβολίου των AstraZeneca/Πανεπιστημίου της Οξφόρδης κατά της Covid-19, έπειτα από αντιδράσεις αυτού του τύπου που εντοπίσθηκαν στο Ηνωμένο Βαασίλειο, ανακοίνωσε σήμερα ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA).
Η ευρωπαϊκή ρυθμιστική αρχή αναφέρει σε ανακοίνωσή της πως «συνέστησε να επικαιροποιηθούν οι πληροφορίες για το προϊόν ώστε να περιλάβουν ως παρενέργειες την αναφυλαξία και την υπερευαισθησία (αλλεργικές αντιδράσεις)».
Την ώρα που μαίνεται ο πόλεμος μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της AstraZeneca, λόγω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις, όλο και περισσότερες χώρες αναστέλλουν προληπτικά τους εμβολιασμούς με το σκεύασμα της βρετανικής εταιρείας.
Δημοσιεύματα, μάλιστα, θέλουν τον φαρμακευτικό κολοσσό να παραδίδει ακόμα λιγότερες δόσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
https://www.ieidiseis.gr/
Σ.Σ Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ""ΕΝΩΣΕ "" ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ -""ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΕΣ""ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΟΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ...
ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΑΛΛΑ Κ ""ΚΡΑΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ"" ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ...ΔΙΝΟΥΝ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΓΩΝΑ ΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ..
Κ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΓ ΝΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΗΣ ASTRA ZENECA..
ΜΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ,,Κ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΠΟΥ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΕ Κ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΟΥ,ΟΜΩΣ Ο ΕΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΜΕ ΑΣΤΕΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ...
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ,ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΑΚΟΜΑ....
ΑΛΛΑ Ο ΠΟΝΟΣ Κ Η ΑΓΩΝΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ,,ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΚΟΥΚΙΔΑ ΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΩΝ ΥΠΕΡΚΕΡΔΩΝ ΤΟΥΣ ,,Κ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΥΛΙΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ...
ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ,,ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΝΟΝΟ Η ΓΑΛΛΙΑ Η ΟΥΓΓΑΡΙΑ Κ Η ΣΕΡΒΙΑ ,ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ Κ ΜΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΗΣ ASTRA ZENECA
Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ Ο ΚΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΔΕΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΑΡΜΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ Κ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΕΡΚΕΛ..
ΝΑΤΑΣΑ
επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09
όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από
9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη
αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους
προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και
ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το
Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν
αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια