Ανατίναξαν ΑΤΜ στην Παιανία τα ξημερωματα
Το περιστατικό σημειώθηκε στις 5 τα ξημερώματα στην Κάντζα σε παράδρομο της Αττικής Οδού, όταν ληστές, τεσσερις με πέντε σύμφωνα με τις πληροφορίες, προσπάθησαν να διαρρήξουν ΑΤΜ τοποθετώντας εκρηκτικό μηχανισμό με δυναμίτιδα. Ανατίναξαν το ΑΤΜ το οποίο βρίσκεται σε στεγασμένο χώρο εταιρίας, ωστόσο έφυγαν με άδεια χέρια καθώς οι κασετίνες με τα χρήματα ήταν παγιδευμένες με ειδικό πράσινο χρώμα το οποίο έσκασε βάφοντας τα χαρτονομίσματα αλλά και τους ίδιους.. Διέφυγαν αφήνοντας πράσινα ίχνη.
Την υπόθεση διερευνά η Αστυνομία για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια