Ανατίναξαν ΑΤΜ στην Παιανία τα ξημερωματα



Το περιστατικό σημειώθηκε στις 5 τα ξημερώματα στην Κάντζα σε παράδρομο της Αττικής Οδού, όταν ληστές, τεσσερις με πέντε σύμφωνα με τις πληροφορίες, προσπάθησαν να διαρρήξουν ΑΤΜ τοποθετώντας εκρηκτικό μηχανισμό με δυναμίτιδα. Ανατίναξαν το ΑΤΜ το οποίο βρίσκεται σε στεγασμένο χώρο εταιρίας, ωστόσο έφυγαν με άδεια χέρια καθώς οι κασετίνες με τα χρήματα ήταν παγιδευμένες με ειδικό πράσινο χρώμα το οποίο έσκασε βάφοντας τα χαρτονομίσματα αλλά και τους ίδιους.. Διέφυγαν αφήνοντας πράσινα ίχνη.

Την υπόθεση διερευνά η Αστυνομία για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.


Κάνουμε Like and share το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε. Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.