Λαμιώτης βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του


Το μεσημέρι της Τρίτης (2/3) περιπολικά και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ αναστάτωσαν την περιοχή που βρίσκεται πλησίον της πλατείας Πάρκου Λαμίας.

Είχαν λάβει κλήση από συγγενή του 53χρονου που βρισκόταν στο σημείο και τον αναζητούσε χωρίς να παίρνει απάντηση.

Οι αστυνομικοί που έφτασαν εκεί ζήτησαν βοήθεια κλειδαρά προκειμένου να εισέλθουν εντός, αφού η πόρτα ήταν κλειδωμένη, και όταν έγινε αυτό εντόπισαν τον άτυχο άνδρα νεκρό πεσμένο στην κουζίνα του διαμερίσματος. Ακολούθως, οι διασώστες του ΕΚΑΒ τον μετέφεραν στο Νοσοκομείο Λαμίας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Όλα δείχνουν ότι ο άνθρωπος έφυγε από παθολογικά αίτια, καθώς δεν διαπιστώθηκε κάποιο ίχνος που να παραπέμπει σε άλλες ενέργειες. Την προανάκριση ανέλαβε το Α.Τ. Λαμίας.

Πηγή: lamiareport.gr

Κάνουμε Like and share το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε. Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.