Αφού κατέστρεψαν τα πάντα, τώρα ''κουράστηκαν''...


ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ; ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ;
Μετα από ένα χρόνο εγκλεισμού, μετά από ένα χρόνο καταστροφής της οικονομίας και των επιχειρήσεων,κουράστηκαν λένε!
Κουράστηκαν όμως ή απλά τελείωσαν το έργο καταστροφής που ανέλαβαν;
Την 1η Μαρτίου μπήκε σε εφαρμογή ο νέος πτωχευτικός κώδικας.
Αυτό πρακτικά σημαίνει πως τώρα πια, όταν χρωστάς θα στα παίρνουν όλα για να μην χρωστάς! Φυσικά αυτό που δε μας λένε είναι πως όσα κι αν Μας πάρουν πάλι θα χρωστάμε....
Χρέος που μας φόρτωσαν στην πλάτη με το έτσι θέλω και με πρόσχημα την υγεία μας. Το ψευτοδίλημμα  από την αρχή ήταν οικονομία ή υγεία και διάλεξαν την υγεία μόνοι τους. 
Αν είχαμε να κάνουμε όμως με ανθρώπους πραγματικά άριστους και οχι άχρηστους τα πράγματα θα είχαν διαφορετική κατάληξη.
Καταστρέφοντας την οικονομία,μοιραία καταστρέφουν και την υγεία. Όταν δεν έχεις να φας αρρωσταίνεις, απλά πράγματα...
Κι αν αρρωστήσεις πλέον δεν υπάρχει  εθνικό  σύστημα  υγείας  γίνονται  όλα ιδιωτικά και μόνο όποιος έχει λεφτά θα μπορεί να βρει περίθαλψη. 

ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΝ, ΠΑΝΤΑ ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΣΑΝ.
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ.... 
ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. 
ΑΝΟΙΓΜΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΧΡΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ.
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΑΚΟΥ....


Κάνουμε Like and share το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε. Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.