Εκπαιδευτικοί για τηλεκπαίδευση: ΝΕΕΣ καταγγελίες για τη χρέωση δεδομένων Διαβάστε περισσότερα: Εκπαιδευτικοί για τηλεκπαίδευση: ΝΕΕΣ καταγγελίες για τη χρέωση δεδομένων - Ipaidia.gr - iPaidia.gr


 Καταγγελία έκανε η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, πώς υπάρχουν αναφορές από μαθητές και εκπαιδευτικούς για χρέωση δεδομένων όταν συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση από κινητό.

Η ανακοίνωση για την τηλεκπαίδευση

Επειδή συνεχίζονται οι καταγγελίες και οι αναφορές στην ΕΛΜΕ, τόσο από μαθητές, όσο και από εκπαιδευτικούς, για χρέωση δεδομένων, όταν συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση από κινητό, επικαιροποιούμε την ανακοίνωση που είχαμε βγάλει και καλούμε, τόσο τους μαθητές, όσο και τους συναδέλφους, από τη μία, να ενημερώνουν άμεσα την ΕΛΜΕ, όταν αντιληφθούν τη χρέωση και από την άλλη να επικοινωνούν με τον πάροχό τους, απαιτώντας την επιστροφή χρημάτων και δεδομένων:

Πληθαίνουν οι καταγγελίες από μαθητές κι εκπαιδευτικούς  για τη χρέωση στο ίντερνετ κατά τη διάρκεια παρακολούθησης μαθήματος μέσω Webex.


Σύμφωνα με καταγγελίες που έφτασαν στην ΕΛΜΕ Κέρκυρας, όλες οι συνδέσεις που πραγματοποιούνται μετά τα Χριστούγεννα, με όλες τις εταιρείες, καταναλώνουν τα διαθέσιμα ΜΒ από τα προγράμματα των χρηστών (κατανάλωση που φτάνει τα 7 GB την ημέρα, χωρίς εικόνα), με αποτέλεσμα την αδυναμία μαθητών κι εκπαιδευτικών να συνεχίσουν να συνδέονται στην τηλεκπαίδευση.

Για άλλη μια φορά, αποδεικνύεται το πώς εννοεί το Υπουργείο, ότι η τηλεκπαίδευση είναι κανονική εκπαίδευση και απαιτεί και αξιολόγηση για τους μαθητές παραβλέποντας όλα τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τη διαδικασία αυτή. Προβλήματα για τα οποία το Υπουργείο δεν έκανε τίποτα προκειμένου να λύσει έστω κάποια από αυτά. Έλλειψη εξοπλισμού, γρήγορου ίντερνετ και πλέον χρέωση του ίντερνετ. Κι αν σκεφτεί κανείς, ότι από την έρευνα που διεξήγαγε η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, προέκυψε ότι το 80 % των μαθητών συνδέεται με το κινητό στην τηλεκπαίδευση, καταλαβαίνουμε ότι τα προβλήματα συμμετοχής που δημιουργούνται είναι αξεπέραστα.

Καλούμε:

Το Υπουργείο να πάρει άμεσα θέση και να λύσει άμεσα το πρόβλημα χρέωσης της παρακολούθησης μέσω Webex.
Την ΟΛΜΕ να παρέμβει και να θέσει άμεσα το πρόβλημα στο Υπουργείο Παιδείας.

 iPaidia.gr


Κάνουμε Like and share το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε. Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.