Σύλληψη Ελληνοκυπρίου στην Αμμόχωστο απο τις κατοχικές τουρκικές δυνάμεις!
Κατά τα τουρκοκυπριακά ΜΜΕ φέρεται Ελληνοκύπριος να επιχείρησε, να ανοίξει μια σημαία σε μνημείο του Κεμάλ Ατατούρκ σε μικρό κυκλικό κόμβο πριν από την είσοδο στην εντός των τειχών πόλη.
Οι τ/κ ιστοσελίδες Ses και MHA μεταδίδουν ότι το εν λόγω άτομο προσπάθησε να ανοίξει στο συγκεκριμένο σημείο την ελληνική ή την ε/κ σημαία (υπάρχει αναφορά και στις δύο), έγινε αντιληπτός από πολίτες που κάλεσαν την "αστυνομία", η οποία μετέβη επιτόπου.
Όπως μεταδίδει το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων ο άνδρας συνελήφθη και οδηγήθηκε στον "αστυνομικό σταθμό" της κατεχόμενης Αμμοχώστου. Η κατηγορία που αντιμετωπίζει είναι για "ανάρμοστη συμπεριφορά".
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει οποιαδήποτε ανακοίνωση από την "αστυνομία" στα κατεχόμενα.
Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.
Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09
όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από
9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη
αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους
προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και
ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το
Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν
αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια