Πτώση στην τιμή του χρυσού μετά από τρεις ημέρες ανόδου
Με πτώση κινήθηκε για την προτελευταία συνεδρίαση της βδομάδας η τιμή του χρυσού, με το πολύτιμο μέταλλο να «πληγώνεται» από την ενίσχυση του αμερικανικού δολαρίου.
Οι επενδυτές αναμένουν τα στοιχεία για τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ κατά τον Νοέμβριο που θα ανακοινωθούν αύριο, Παρασκευή, με την πορεία του δείκτη τιμών καταναλωτή στην αμερικανική οικονομία να αναμένεται να δώσει περισσότερες πληροφορίες για τις κινήσεις της ομοσπονδιακής τράπεζας της χώρας (Fed) στο μέτωπο των επιτοκίων και του προγράμματος αγοράς ομολόγων της Fed.
Σε αυτό το πλαίσιο, τα συμβόλαια του χρυσού, παράδοσης Φεβρουαρίου, έπεσαν για πρώτη φορά μετά από 3 συνεχόμενες ανοδικές συνεδριάσεις, χάνοντας 8,80 δολάρια ή 0,5% στα 1.776,70 δολάρια ανά ουγγιά.
Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.
Αολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09
όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από
9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη
αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους
προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και
ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το
Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν
αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια