Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την απολιγνιτοποίηση



ΟΣΟ  ΕΜΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟ....  ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΥΠΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΕΝΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ.....
ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ  ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!!!!
Με την στήριξη της κυβερνητικής πλειοψηφίας και τις αντιρρήσεις της αντιπολίτευσης, ολοκληρώθηκε χθές  μετά από μια μαραθώνια συνεδρίαση, η ψήφιση, από την ολομέλεια της Βουλής, του νομοσχεδίου για την απολιγνιτοποίηση και την δίκαιη αναπτυξιακή μετάβαση. Υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκε μόνον η ΝΔ, ενώ όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης καταψήφισαν.

Στο νομοσχέδιο ενσωματώθηκε και η τροπολογία του υπουργείου Υγείας, που προβλέπει την καταβολή έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης, ίσης προς το ήμισυ του καταβαλλόμενου βασικού μηνιαίου μισθού των υγειονομικών, καθώς και η μείωση της ισχύος των πιστοποιητικών νόσησης, από τους έξι στους τρεις μήνες.

Την ρύθμιση υπερψήφισαν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ. Από τα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης, ΚΚΕ και ΜεΡΑ25 δήλωσαν «παρών», ενώ καταψήφισε η Ελληνική Λύση.

Υπερψηφίστηκε επίσης η τροπολογία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, που προβλέπει την αναστολή των χρεώσεων των υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας στους λογαριασμούς της ΔΕΗ για πέντε μήνες, και την εξόφληση των λογαριασμών φυσικού αερίου, σε τέσσερις δόσεις.

Υπέρ της τροπολογίας ψήφισαν ΝΔ και ΚΙΝΑΛ ενώ τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης την καταψήφισαν.

Σύσσωμη η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, υπεραμύνθηκε της πολιτικής της κάνοντας λόγο για «ένα πολύ σημαντικό, ισχυρό, ευέλικτο και αποτελεσματικό σχέδιο, που θα εγκαθιδρύσει στη χώρα ένα νέο παραγωγικό ενεργειακό μοντέλο, ενισχύοντας την οικονομία και την ανάταξη της Δυτικής Μακεδονίας».

Από την πλευρά τους, τα κόμματα της αντιπολίτευσης αμφισβήτησαν τους στόχους του νομοσχεδίου, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι οδηγεί σε ερημοποίηση τις περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας, ενώ το ίδιο το νομοσχέδιο χαρακτηρίστηκε «μη αναπτυξιακό», «αντιπεριβαλλοντικό», έως και «εγκληματικό».

Στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης βρέθηκε κυρίως η αποκατάσταση των εδαφών στις λιγνιτικές ζώνες, ο ρόλος και οι υποχρεώσεις της ΔΕΗ καθώς και η στήριξη της τοπικής κοινωνίας με ανταποδοτικά κίνητρα.

Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.

Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.