Συνάντηση Μητσοτάκη με τον βασικό μέτοχο της ΕΛΛΑΚΤΩΡ και πρόεδρο της Reggeborgh Invest Χόλτερμαν
Ο πρωθυπουργός συναντήθηκε με τον CEO του πολυεθνικού κολοσσού Reggeborgh Invest
Με τον CEO της Reggeborgh Invest, Χένρι Χόλτερμαν συναντήθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο Ολλανδός επιχειρηματίας με τον Πρωθυπουργό φέρεται να συζήτησαν γενικά επιχειρηματικά θέματα, καθώς και ζητήματα επενδύσεων.
Ο κ. Χόλτερμαν μέσω της Reggeborgh Invest έχει επενδύσει στην Ελλάκτωρ, όπου ελέγχει ποσοστό της τάξης του 30%, ενώ κατά το παρελθόν ήταν και μέτοχος στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Στην Ελλάκτωρ είναι σε σύγκρουση με τους εφοπλιστές Δημήτρη Μπάκο και Ιωάννη Καυμενάκη, οι οποίοι επίσης ελέγχουν περίπου το 30% του μετοχικού κεφαλαίου. Κατά καιρούς ο κ. Χόλτερμαν έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και για άλλες επενδύσεις, μεταξύ άλλων και για τον τραπεζικό τομέα.
Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.
Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09
όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από
9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη
αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους
προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και
ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το
Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν
αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια