Συνάντηση Μητσοτάκη-Πούτιν.Tα ρωσικά όπλα που διαθέτουμε ΞΕΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ



 Μητσοτάκης-Πούτιν.Tα ρωσικά όπλα που διαθέτουμε  ΞΕΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ 
 
Η Ελλάδα διαθέτει μια σειρά αξιόλογων οπλικών συστημάτων τα οποία είχαν αγοραστεί επί εποχής Άκη Τσοχατζόπουλου στο ΥΕΘΑ. Ουδείς αμφισβήτησε ποτέ την αποτελεσματικότητα των ρωσικών αντιαεροπορικών-αντιπυραυλικών συστημάτων ,ποτέ κανένας δεν είπε ότι τα αντιαρματικά που είχαμε προμηθευτεί από τη Μόσχα είναι αναξιόπιστα.


Πολλοί όλα αυτά χρόνια «γκρίνιαζαν» για την υποστήριξη που παρείχαν οι Ρώσοι σ΄ όλα αυτά αλλά ας πάψουμε επιτέλους να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, γι΄ αυτό είχαμε πολύ μεγάλη ευθύνη κι εμείς. Για να μην πούμε κυρίως εμείς! Με απλά λόγια με μεμονωμένες εξαιρέσεις υπουργοί Εθνικής Άμυνας και Αρχηγοί έκαναν «το κορόϊδο» όταν επρόκειτο για τη συντήρηση και υποστήριξη των ρωσικών οπλικών συστημάτων. Ή τέλος πάντων δεν έδειχναν την ίδια επιμονή και μεθοδικότητα που έδειχναν για τα «δυτικά οπλικά συστήματα» των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων…

Οι S-300 είναι ένα κεφάλαιο μόνοι τους και ως γνωστόν παραμένουν «όμηροι» στην Κρήτη! Μία εκπαιδευτική βολή έχουμε κάνει όλη κι όλη πριν μερικά χρόνια. ΥΕΘΑ ήταν ο Δημήτρης Αβραμόπουλος.

Αυτή τη περίοδο συζητάμε ή έχουμε ήδη δεχτεί (;) την πρόταση των ΗΠΑ να πετάξουμε στα σκουπίδια όσα ρωσικά όλπα διαθέτουμε με αντάλλαγμα, 150 εκατομμύρια δολάρια που προβλέπονται στο περιβόητο νομοσχέδιο Μενέντεζ . Σύμφωνα με το νομοσχέδιο το αμερικανικό Κογκρέσο εκτιμά ότι είναι προς το συμφέρον των ΗΠΑ να βοηθήσει την Ελλάδα να απεξαρτηθεί από τις υφιστάμενες εξαρτήσεις σε ρωσικό εξοπλισμό. Ως εκ τούτου προβλέπεται η ένταξη της χώρας μας στο European Recapitalization Incentive Program. Υπό αυτό το πρίσμα, το νομοσχέδιο προβλέπει ετήσια στρατιωτική βοήθεια 25 εκατ. δολαρίων προς τη χώρα μας για την περίοδο μεταξύ 2022 και 2026.

Το ποσό είναι για γέλια σε σχέση με τα οπλικά συστήματα που ζητούν να απενεργοποιήσουμε…


Από τις δηλώσεις Πούτιν-Μητσοτάκη προκύπτει ότι το θέμα των ρωσικών όπλων στην Ελλάδα δεν συζητήθηκε καν. Το μοναδικό πεδίο συνεργασίας σε επιχειρησιακό επίπεδο είναι αυτό των πυρκαγιών όπου φαίνεται ότι οι Αμερικανοί «μας αφήνουν» να νοικιάζουμε εναέρια μέσα πυρόσβεσης από τη Μόσχα. 

Συνεπώς όπως όλα δείχνουν έχουμε ήδη αποχαιρετήσει τα ρωσικά όπλα που διαθέτουμε κατόπιν αμερικανικής απαίτησης. Το ερώτημα είναι με τι θα αντικαταστήσουμε αυτά τα όπλα  και ειδικά όσα έχουν να κάνουν με την αντιαεροπορική μας άμυνα; Είμαστε τόσο δυνατοί που έχουμε αυτή τη πολυτέλεια; Θα πουν κάποιοι ότι είμαστε τόσο …άνετοι που έχουμε στείλει δικούς μας Patriot να φυλάνε τις εγκαταστάσεις της Aramco στη Σαουδική Αραβία, η εγκατάλειψη των ρωσικών όπλων μας πειράζει;
Από Militaire News 


Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.

Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.