WIND Ελλάς:Σε τηλεργασία το μεγαλύτερο ποσοστό των εργαζομένων της!




H WIND Ελλάς προχώρησε  στην άμεση λήψη προληπτικών μέτρων για να αντιμετωπίσει την εξάπλωση του κορωνοϊού.

Πιο συγκεκριμένα, σχεδόν το σύνολο των εργαζομένων της WIND, θα βρίσκεται σε καθεστώς καθολικής τηλεργασίας με σκοπό την πρόληψη και προστασία τους.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία, η WIND έχει διασφαλίσει ότι και με την εξ αποστάσεως εργασία θα συνεχίσει να προσφέρει απρόσκοπτα στους πελάτες της τις υψηλού επιπέδου τηλεπικοινωνιακές της υπηρεσίες.

Με αποφασιστικότητα, ευελιξία και σχεδιασμό η WIND βρίσκεται δίπλα στους εργαζόμενους, στους συνεργάτες και στους συνδρομητές της για να αντιμετωπίσουν την δύσκολη αυτή περίοδο.

 

 Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.

Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε. 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.