Φωτιά σε λεωφορείο στην εθνική οδό



Στις 9:30 το βράδυ της Κυριακής το Κέντρο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στη Λαμία, ενημερώθηκε για φωτιά σε τουριστικό λεωφορείο στην εθνική οδό.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport.gr το τουριστικό λεωφορείο κινούνταν στο ρεύμα προς Αθήνα, όταν στο 127χλμ μετά τον κόμβο της Μαλεσίνας και πριν τη γέφυρα του Μαρτίνου, ο οδηγός αντιλήφθηκε ότι βγαίνει καπνός από τη μηχανή.

Αμέσως ο οδηγός ακινητοποίησε στη ΛΕΑ το λεωφορείο κατέβασε τους επιβάτες και άρπαξε τον πυροσβεστήρα προσπαθώντας να περιορίσει τις φλόγες.

Ευτυχώς μέχρι να φτάσουν τα οχήματα της ΠΥ από το Κλιμάκιο της Αταλάντης είχε καταφέρει να περιορίσει τη φωτιά, η οποία ωστόσο πρόλαβε να προκαλέσει αρκετές ζημιές στο λεωφορείο.
Το ευτύχημα είναι ότι δεν κινδύνεψε κανείς από τους επιβάτες οι οποίοι τώρα περιμένουν νυχτιάτικα μέσα στο κρύο να έρθει να τους παραλάβει άλλο λεωφορείο

Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.

Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.