Βγήκαν τα όπλα στην Ολλανδία, ανάμεσα σε αγρότες και αστυνομικούς
Χάος επικρατεί στην Ολλανδία με τους αγρότες να αντιδρούν στα σχέδια της κυβέρνησης για τον περιορισμό στη χρήση των λιπασμάτων και του αριθμού των κοπαδιών και η Αστυνομία να κάνει χρήση όπλων....
Οι αστυνομικοί επιχειρούν να διώξουν τους αγρότες από τους δρόμους απειλώντας τους με πιστόλια!
Την ίδια στιγμή τα ράφια στα σούπερ μαρκετ έχουν αδειάσει!
O λόγος που επικαλείται η κυβέρνηση δεν είναι άλλος από την περιβαλλοντική ρύπανση, αφού η Ολλανδία, η δεύτερη μεγαλύτερη εξαγωγός αγροτικών προϊόντων στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ, είναι επίσης μια από τις χώρες με τις μεγαλύτερες εκπομπές αερίων που προκαλούν τις κλιματικές αλλαγές στην Ευρώπη- και ιδιαιτέρως αζώτου. Υποτίθεται ότι η κλιματική αλλαγή οφείλεται εν μέρει και στη μεγάλη κτηνοτροφική παραγωγή.
Στην πραγματικότητα πίσω από όλα αυτά κρύβονται οι αντι-ρωσικές κυρώσεις καθώς η Ολλανδία δεν έχει πρόσβαση πλέον στα ρωσικά λιπάσματα. Αυτό όμως δεν μπορεί η ολλανδική κυβέρνηση να το ανακοινώσει στους πολίτες γιατί έτσι θα πρέπει να λογοδοτήσει για την επιλογή της να στραφεί κατά της Ρωσίας και έτσι εφηύρε το αφήγημα της κλιματικής αλλαγής. Το ιδιο κάνουν κι εδώ στην Ελλάδα φυσικά.
Σε μία εποχή που θα υπάρξει επισιτιστική κρίση, η ολλανδική κυβέρνηση επέλεξε να μειώσει την παραγωγή τροφής μέσω της γεωργίας και της κτηνοτροφίας για το… περιβάλλον.
Ο παραλογισμός σε ολο του το μεγαλείο!
Οι αγρότες έχουν κατέβει κατά χιλιάδες με τα τρακτέρ τους στους δρόμους διαφόρων ολλανδικών πόλεων, καθώς και σε εθνικές οδικές αρτηρίες, όπου πραγματοποιούν μπλόκα ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Οι εικόνες που φτάνουν από την Ολλανδία, με τους αγρότες να χρησιμοποιούν τα τρακτέρ τους για να υποχρεώσουν τις αστυνομικές δυνάμεις σε άτακτη υποχώρηση, ενώ σε ένα βίντεο φαίνεται να χρησιμοποιούν τρακτέρ και ως πολιορκητικό κριό ώστε να εισέλθουν σε κάποιο κτήριο.
Παράλληλα στο διαδίκτυο έχουν δημοσιευτεί πολλά περιστατικά αστυνομικής βίας, ιδιαίτερα από αστυνομικούς με πολιτικά, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις οι αστυνομικοί αυτοί έχουν εντοπιστεί από τους διαδηλωτές με αποτέλεσμα να τραπούν σε φυγή.
Οι εικόνες που έχουν καταγραφεί είναι πρωτοφανείς....
Οι στόχοι που έβαλε τον περασμένο μήνα η ολλανδική κυβέρνηση για τη μείωση των επιβλαβών αζωτούχων ενώσεων ως το 2030 αποτελεί αιτία πολέμου για τους καλλιεργητές, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι θα δεχθούν μεγάλο πλήγμα στην παραγωγή τους, αλλά και ότι δεν είναι μία αποτελεσματική λύση στο πρόβλημα ρύπανσης που αντιμετωπίζει η χώρα για χρόνια.
Η κυβέρνηση από την άλλη υποστηρίζει ότι χρειάζεται να γίνουν μειώσεις στις εκπομπές οξειδίων του αζώτου από την κοπριά των ζώων εκτροφής και από τη χρήση αμμωνίας στα λιπάσματα, ενώ υπολογίζει ότι χρειάζεται ταυτόχρονα να μειωθεί κατά 30% ο αριθμός των ζώων εκτροφής.
Ολλανδοί αγρότες και κτηνοτρόφοι διαμαρτύρονται τακτικά από τις 10 Ιουνίου που η κυβέρνηση ανακοίνωσε σχέδια που στοχεύουν στη μείωση των εκπομπών αζώτου, ενός αερίου που προκαλεί το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Τις τελευταίες μέρες είχαν αποκλείσει με τρακτέρ κέντρα διανομής πολλών σουπερμάρκετ, προκαλώντας ελλείψεις σε κάποια προϊόντα.
Η ολλανδική αστυνομία ανακοίνωσε ότι έριξε προειδοποιητικά πυρά χωρίς να προκληθούν θύματα.
“Γύρω στις 22:40 (23:40 ώρα Ελλάδος) οδηγοί τρακτέρ επιχείρησαν να συγκρουστούν με αστυνομικούς και οχήματα της αστυνομίας”, στο Χίρενβιν, στη βόρεια Ολλανδία, σημειώνει η αστυνομία σε μήνυμά της στο Twitter.
“Παρουσιάστηκε μια απειλητική κατάσταση. Ρίφθηκαν προειδοποιητικά πυρά και στοχευμένα πυρά”, προσθέτει.
“Ένα τρακτέρ χτυπήθηκε” και τρεις άνθρωποι συνελήφθησαν, διευκρινίζει η αστυνομία, υπογραμμίζοντας ότι ξεκίνησε ανεξάρτητη έρευνα για τα πυρά της αστυνομίας.
Χθες το βράδυ οι Ολλανδοί αγρότες κατάφεραν να εισέλθουν στην πόλη του Άμστερνταμ.
Πάντως στον αγώνα των αγροτών προσέρχονται και χιλιάδες Ολλανδοί πολίτες που προφανώς κατανοούν τι συμβαίνει.
Η συμπεριφορά των δυτικών κυβερνήσεων είναι σα να επιδιώκουν να υπάρξει και να διατηρηθεί μία επισιτιστική κρίση.
Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια