Εκδοση παράνομης ΝΟΤΑΜ από την Άγκυρα!!
Η Τουρκία προχώρησε σε έκδοση ΝΟΤΑΜ με την οποία δεσμεύει μια μεγάλη περιοχή στο κεντρικό Αιγαίο από αύριο 4 Ιουλίου έως τις 31 Αυγούστου. Η Άγκυρα, όπως αναφέρει το MEGA, ζήτησε από την Αθήνα να δεσμευθεί η περιοχή ανάμεσα στη Σκύρο και τα Ψαρά, για δύο μήνες, έως και τις 31 Αυγούστου. Η Αθήνα, έδωσε αρνητική απάντηση, καθώς παρεμποδίζεται και η ομαλή ροή των επιβατικών πτήσεων στην περιοχή.
Η Τουρκία αμφισβητώντας για μία ακόμη φορά ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα, προχώρησε στην παράνομη δέσμευση της περιοχής, με παράνομη ΝΟΤΑΜ, καθώς δεν έχει καμία δικαιοδοσία μέσα στο FIR Αθηνών. Επισημαίνεται πως σημαντικό κομμάτι της περιοχής είναι ότι συμπίπτει με πεδίο βολής της Πολεμικής Αεροπορίας και του Πολεμικού Ναυτικού.
Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.
Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια