EE: Στέλνει παρατηρητές στα σύνορα Αρμενίας-Αζερμπαϊτζάν


Το Συμβούλιο των Υπουργών αποφάσισε να αναπτύξει έως και 40 παρατηρητές της ΕΕ κατά μήκος της αρμενικής πλευράς των διεθνών συνόρων με το Αζερμπαϊτζάν με στόχο την παρακολούθηση, την ανάλυση και την υποβολή εκθέσεων σχετικά με την κατάσταση στην περιοχή. Η απόφαση αυτή ακολουθεί την τετραμερή συνάντηση μεταξύ του αζέρου προέδρου Ιλχάμ Αλίεφ, του αρμένιου πρωθυπουργού Νικόλ Πασινιάν, του γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρόν και του προέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ στις 6 Οκτωβρίου και αποσκοπεί στη διευκόλυνση της αποκατάστασης της ειρήνης και της ασφάλειας στην περιοχή, την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και την οριοθέτηση των διεθνών συνόρων μεταξύ τα δύο κράτη.

Προκειμένου να διασφαλιστεί η ταχεία ανάπτυξη της ικανότητας παρακολούθησης της ΕΕ, αποφασίστηκε ότι οι παρατηρητές θα αναπτυχθούν προσωρινά από την αποστολή παρακολούθησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Γεωργία (EUMM Georgia). Η EUMM λαμβάνει επιχειρησιακά μέτρα ώστε να μην επηρεαστεί η ικανότητα παρακολούθησης στη Γεωργία.

Η αποστολή των παρατηρητών θα έχει προσωρινό χαρακτήρα και κατ' αρχήν δεν θα διαρκέσει περισσότερο από δύο μήνες.

Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.

Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.