Ηράκλειο: 55χρονη έκανε απόπειρα αυτοκτονίας καταναλώνοντας χάπια – Την έσωσε η κόρη της
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΗΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ , ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ,,,,ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ,,,,
Μια νέα απόπειρα αυτοκτονίας σημειώθηκε τις τελευταίες ώρες στο Ηράκλειο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost.gr, μία 55χρονη γυναίκα -για άγνωστους ακόμα λόγους- αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή της.
Ηράκλειο: Η 55χρονη τηλεφώνησε στην κόρη της πριν κάνει την απόπειρα
Μάλιστα η ίδια φαίνεται να τηλεφώνησε στην κόρη της για να την ειδοποιήσει για τις προθέσεις της ενώ μόλις έκλεισε το τηλέφωνο κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα χαπιών.
Η κόρη της πήγε στο σπίτι και βρήκε την μητέρα της σε ημιλιπόθυμη κατάσταση και ενημέρωσε τις Αρχές.
Ηράκλειο: Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο η 55χρονο -Είναι εκτός κινδύνου
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε την γυναίκα και την μετέφερε στο νοσοκομείο με τους γιατρούς να προχωρούν άμεσα σε πλύση στομάχου.
Αυτή τη στιγμή η 55χρονη νοσηλεύεται εκτός κινδύνου ενώ έχει παραγγελθεί ψυχιατρική εξέταση.
Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.
Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09
όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από
9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη
αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους
προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και
ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το
Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν
αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια