Χτυπήθηκε για τρίτη φορά διαδήλωση πλημμυροπαθών και αλληλέγγυων στην Λάρισα από την αστυνομία


 


 

Σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν στο κέντρο της Λάρισας το μεσημέρι της Κυριακής κατά την διάρκεια πανθεσσαλικής πορείας που έγινε στο πλαίσιο του Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ.

Συγκεκριμένα, λίγο πριν από τις 15:00 το μεσημέρι, και καθώς η πορεία έφτανε προς το τέλος της, σημειώθηκαν επεισόδια μεταξύ των διαδηλωτών και των ΜΑΤ, με την αστυνομία να κάνει χρήση χημικών.

Όλα έγιναν στην κεντρική πλατεία της Λάρισας, με τις συγκρούσεις να μεταφέρονται και σε παρακείμενους δρόμους.

Να σημειωθεί ότι είναι η τρίτη φορά που χτυπήθηκε από την αστυνομία διαδήλωση πολιτών στην Λάρισα μετά τις πλημμύρες.

Σύμφωνα με το onlarissa.gr, διαμαρτυρόμενοι και αστυνομικοί αντάλλαξαν αντικείμενα και χημικά στο κέντρο της πόλης.

Μοιραστείτε το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε.

Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.