ΟΑΚΑ;ΠΑΕΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ βεν βαριεσαι «Πάμε κι όπου βγει»
ΟΑΚΑ;ΠΑΕΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ βεν βαριεσαι «Πάμε κι όπου βγει»
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑ ΗΓΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙς ΑΓΟΡΕΣ,
,ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ,
,ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥς ΟΠΩς ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
Στην Βαρκελωνη και Ισπανια που γιναν ολυμπιακοι αγωνες και πηραμε και εμείς το πρότυπο αυτο να κάνουμε σταθερές κατασκευές
Αλλαξε ολη η Ισπανια γιατι εκμεταλευτηκαν ολα τα εργα
,Φτιαχτηκε μια νεα χωρα με τοσες υποδομες ,,
εδω απλα δεν βαριεσαι μωρε εμεις τα πληρωσαμε???? αυτοι εκει οι χαζοι που μας ψηφιζουν τα πληρωσαν και σιγα να τους κανουμε και σοΥΠερ ασατ να σκουριασουν σαν το σιδερουν γεννους των ανθρωπων να σκουριαζουν και να πεθαινουν και οχι να τους κανουμε ανοξείδωτους ,,να πεθαινουν σαν τις πολεις και τα χωρια και μετα να τα δινουμε στα φαν .....να υπάρχει και μια μιζουλα
«Πάμε κι όπου βγει» και στο ΟΑΚΑ; Το «στέγαστρο Καλατράβα» δεν είχε ποτέ συντηρηθεί! Ο κ.Μητσοτάκης είχε ανακοινώσει από το 2021 ότι ΘΑ άρχιζαν οι εργασίες που δεν έγιναν ποτέ! Κι όμως κόσμος παρακολουθούσε ποδοσφαιρικούς αγώνες κανονικά….
Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια