Ειναι κοριοι??? Γαλλία ..Η επιδημία των κοριών κλείνει τα σχολεία ΗΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ??
Ειναι κοριοι??? Γαλλία ..Η επιδημία των κοριών κλείνει τα σχολεία ΗΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ??
Κάνεις δεν ξέρει τι ακριβώς είναι,,, μοιάζουν με κοριοί ηη αν είναι έτσι μήπως τελικά γίνεται μiα προσπάθεια πάλι σαν την κορωνοιδιτιδα ηηη σας την κλιματικιτιδα ???κάτι φαίνεται καθαρά ετοιμάζουν και κατεβάζουν στρατό στους δρόμους
Οτι και να είναι πάντα για να εδραιωθεί κάτι γίνεται μια πολεμική αναμπουμπουλα κάπου για να ξεφυγει η κατασταση μετα ηηηη το διπολο φοβου να φοβόμαστε ηη απο κοριο με αρωστιες ηη απο τρομοκρατικα χτυπηματα ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΠΟΙΝΩΝ ΤΩΡΑ που η βασιλικη οικογένεια βασιλομητωρ της ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ μετα τον θανατο της Ελισαβετ ανακοινωσε ευθέως πολεμο εναντια των τραπεζων με φορολόγηση 70% και φορο σε καθε συναλλαγή των τραπεζων>>>>>
ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗ Ο ΠΟΛΕΜΟς ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΑΠΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΚΟΡΙΟΥς ΚΑΙ ΔΩΣΤΟΥ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ .ΑΠΕΙΛΕΣ ΘΑ ΣΑς ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ,,,ΩΩ ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΝΩΘΕΊ αραγε πανω σε τι???στο να μην φορολογουν τις τραπεζες ,,ηη να φορολογουν τους μεταναστες να ανεβει ο τζιρος των τραπεζιτων γιατι κακα τα Ψεματα ολοι χρωστάμε στους τραπεζιτες και οσο περισοτεροι ανθρωποι φορολογουντε στην γερασμενη Ευρωπη τοσο κερδος εχουν οι τραπεζες ,,,,,
Στα γαλλικά σχολεία εξαπλώνονται οι κοριοί που έχουν προκαλέσει πανικό σε όλη τη χώρα καθώς η κυβέρνηση αναγκάστηκε να κλείσει επτά από αυτά προκειμένου να γίνει απεντόμωση.
Αυτό έκανε γνωστό την Παρασκευή (6/10) ο υπουργός Παιδείας Γκαμπριέλ Ατάλ. «Κοριοί εντοπίστηκαν σε 17 σχολεία και αυτή τη στιγμή έχουν κλείσει επτά εξ αυτών», είπε χαρακτηριστικά.
Η επέλαση των κοριών έχει κινητοποιήσει την γαλλική κυβέρνηση η οποία με συνεχείς συσκέψεις προσπαθεί να βρει λύση στο πρόβλημα ενώ φιλοξενεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράγκμπι και πολύ περισσότερο ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024.
Οι υπουργοί φοβούνται ότι με την έκταση που έχει πάρει το θέμα η εικόνα του Παρισιού πλήττεται και ότι ο τουρισμός θα μπορούσε να υποφέρει.
Το ένα δέκατο των γαλλικών νοικοκυριών εκτιμάται ότι έχουν πρόβλημα με κοριούς τα τελευταία χρόνια το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να γίνονται συχνά απεντομώσεις.
Σύμφωνα με μαρτυρίες τα έντομα που ρουφούν το αίμα έχουν αντοπιστεί στο μετρό του Παρισιού, στα τρένα υψηλής ταχύτητας και στο αεροδρόμιο Σαρλ Ντε Γκολ.
Εντομολόγοι και ειδικοί σε θέματα υγείας ανέφεραν στο BBC ότι αν και έχει καταγραφεί αύξηση στον πληθυσμό τους και όχι μόνο στη Γαλλία και κάποιες περιπτώσεις οι αναφορές για την ύπαρξή τους είναι αναληθείς και προκαλούν άσκοπη υστερία.
Ο Νικολάς Ρου δε Μπεζιέ δημιουργός της ιστοσελίδας ελέγχου παρασίτων badbugs.fr, λέει ότι σε τρεις από τις τέσσερις κλήσεις που δέχεται από ανήσυχους ιδιοκτήτες σπιτιών, τα προβλήματα αποδεικνύεται ότι δεν προκλήθηκαν από κοριούς.
Ο Ρομέν Μορζαντέρκ, ελεγκτής παρασίτων στη Βρετάνη, δήλωσε στην εφημερίδα Ouest-France ότι «στο 99% των περιπτώσεων, ναι, υπάρχουν άσχημα μαύρα έντομα, αλλά όχι, δεν είναι κοριοί».
Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια