Βόμβα στην έδρα των ΜΑΤ: Ανησυχία στην Αντιτρομοκρατική
Βόμβα στην έδρα των ΜΑΤ: Ανησυχία στην Αντιτρομοκρατική
Τι είναι η ζελατοδυναμίτιδα που περιείχε η βόμβα στου Ζωγράφου
- Η διαφορά με τα υπόλοιπα εκρηκτικά
ΕΛ.ΑΣ.: Εάν γινόταν έκρηξη θα απειλούνταν η ζωή φοιτητών, αστυνομικών και διερχόμενων πολιτών
Πίσω από τον τοίχο όπου τοποθετήθηκε ο εκρηκτικός μηχανισμός, βρίσκονται οι δεξαμενές πετρελαίου και βενζίνης στην εγκατάσταση των ΜΑΤ,
γεγονός που μόνο τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί.
Αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ «βλέπουν» πίσω από όλα αυτά αναβίωση της τρομοκρατίας στη χώρα μας και είναι χαρακτηριστικό ότι τελευταία φορά που έγινε βομβιστική επίθεση, ήταν πριν από περίπου δύο χρόνια στα δικαστήρια της Ευελπίδων.
Και τότε, δεν είχε εκραγεί ο μηχανισμός, ενώ ήταν πιο χαμηλής έντασης.
Οι πυροτεχνουργοί που εξέτασαν τα ευρήματα εκτιμούν ότι στη συνδεσμολογία δεν υπήρχε αρκετή ένταση ώστε να ενεργοποιηθεί.
Παράλληλα, στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών ψάχνουν για DNA και αποτυπώματα στα υπολείμματα
Εξουδετερώθηκε βόμβα έξω από την έδρα των ΜΑΤ - Ήταν σε τάπερ
Ακολουθήστε το newsplanet09.info στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια