Συναυλία για τα Τέμπη: Κλείνουν στις 17:00 οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο»



Συναυλία για τα Τέμπη: Κλείνουν στις 17:00 οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο»

Συναυλία για τα Τέμπη Πέμπτη στις 13 Μαρτίου και ειδικότερα στις 19:00 στο Σύνταγμα,

Στη συναυλία θα πάρουν μέρος οι εξής καλλιτέχνες: 

Ρίτα Αντωνοπούλου & Ρεβάνς, 

Μυρτώ Βασιλείου, Ζωγράφος,

 Πολυξένη Καράκογλου,

 Αλέξανδρος Κτιστάκης,

 Δημήτρης Μητσοτάκης, 

Νατάσσα Μποφίλιου, 

Το Σφάλμα,

 Υπεραστικοί,

 Tiny Jackal x Raibo, Lef Kay.

εντολή της ΕΛ.ΑΣ κλείνουν στις 5 το απόγευμα οι σταθμοί του Μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο». Οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς να πραγματοποιούν στάση.


Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.