ΕΛΛΑΔΑ 2.0 -Ελλάς υπό κατάρρευση υποδομών- η 6η πνευμονολογική κλινική του νοσοκομείου Σωτηρία πλημμύρισε!


                                            

Η εφημερία στο Γενικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος «Η Σωτηρία» εξελίχθηκε σε… περιπέτεια για όσους βρίσκονταν στην 6η πνευμονολογική κλινική, καθώς άρχισαν να τρέχουν νερά από το ταβάνι, με αποτέλεσμα να γεμίσει ο τόπος νερά!

Με κουβέρτες, σεντόνια και ό,τι άλλο έβρισκαν, εργαζόμενοι και ασθενείς προσπάθησαν να ανακόψουν τη ροή του νερού…

Ελλάδα 2.0.


Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.



 



Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.