Διασωληνωμένο το 3χρονο αγοράκι στην ΜΕΘ στην Λάρισσα σε σοβαρή κατάσταση




Διασωληνωμένο νοσηλεύεται, στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου Λάρισας, το τρίχρονο αγοράκι που παρασύρθηκε από διερχόμενο όχημα το μεσημέρι του Σαββάτου στη Λάρισα.

Η κατάστασή του κρίνεται σοβαρή από τους γιατρούς, οι οποίοι περιμένουν να περάσει και το επόμενο 24ωρο προκειμένου να έχουν μια καλύτερη εικόνα.

Το παιδί βρισκόταν σε πάρκο στην περιοχή Χαραυγή μαζί με τους γονείς του, όταν διέφυγε της προσοχής τους και πάτησε στον δρόμο, όπου παρασύρθηκε για 2-3 μέτρα από το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στο κεφάλι.

Ο οδηγός υποβλήθηκε σε αλκοτέστ, που έδειξε πως δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ. Διερευνούνται οι συνθήκες του ατυχήματος από δύο εμπειρογνώμονες οι οποίοι θα αναλύσουν το βίντεο για να εξετάσουν και την ταχύτητα του αυτοκινήτου αλλά και τα αποτελέσματα των αιματολογικών εξετάσεων του οδηγού.

Κατά του 22χρονου οδηγού -που αφέθηκε ελεύθερος με εντολή της εισαγγελέως- έχει σχηματιστεί δικογραφία με την κατηγορία της σωματικής βλάβης από αμέλεια.

Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.