Συνελήφθη για ανθρωποκτονία γυναίκα που ζούσε με τη σορό της νεκρής μητέρας της και δεκάδες γάτες
Συνελήφθη για ανθρωποκτονία γυναίκα που ζούσε με τη σορό της νεκρής μητέρας της και δεκάδες γάτες
Μια γυναίκα 66 ετών συνέλαβε η αστυνομία, αφού μέσα στο διαμέρισμά της, στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στα Εξάρχεια, βρέθηκε το πτώμα της μητέρας της, σε προχωρημένη σήψη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατηγορείται και για ανθρωποκτονία.
Η 66χρονη,αφότου απεβίωσε η μητέρα της, έκρυβε το πτώμα της μέσα σε σακούλες σκουπιδιών, για να μην χάσει τη δυνατότητα να μένει μέσα στο οίκημα το οποίο είχαν παραχωρήσει οικογενειακοί φίλοι στους γονείς της, σύμφωνα με πληροφορίες από το zoosos.gr.
Η 66χρονη κατηγορείται επίσης για το γεγονός πως κακοποιούσε και τις γάτες που ήταν μέσα στο σπίτι της.
Η υπόθεση για την κακοποίηση των ζώων και τον εντοπισμό της σορού αποκαλύφθηκε όταν ο ιδιοκτήτης του σπιτιού στην Κινέτα όπου έμενε, πριν μετακομίσει στο κέντρο της Αθήνας, διαμαρτυρήθηκε για τα ενοίκια και της έκανε καταγγελία για κακοποίηση κι άλλων γατιών που ζούσαν εκεί σε άθλιες συνθήκες
zougla.gr
Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια