Σε εξέλιξη η διαδήλωση για τα Τέμπη
Σε εξέλιξη η διαδήλωση για τα Τέμπη
Τώρα στη διαδήλωση για τα Τέμπη Φοιτητικοί Σύλλογοι και μαθητές με σύνθημα «Δεν έχω Οξυγόνο»
Εχουν βγει στους δρόμους, ζητώντας να αποδοθεί Δικαιοσύνη για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.
Η διαδήλωση πραγματοποιείται ενώ στη Βουλή σε εξέλιξη βρίσκεται η συζήτηση επί της πρότασης δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης.
Με αίτημα «να μην υπάρξουν άλλα Τέμπη», πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στις 12:00 στα Προπύλαια και κατευθύνεται στο Σύνταγμα
Ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η πορεία, κλειστές θα παραμείνουν η Πανεπιστημίου και η Σταδίου, καθώς και οι δρόμοι στα πέριξ του Συντάγματος. Υπενθυμίζεται ότι, κλειστοί είναι και οι σταθμοί του Μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο.
Την ίδια ώρα Φοιτητικοί σύλλογοι της Θεσσαλονίκης συγκεντρώνονται στο Άγαλμα Βενιζέλου ενώ αντίστοιχες κινητοποιήσεις είναι προγραμματισμένες και σε άλλα σημεία της χώρας.
Το απόγευμα,ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 7 μμ την ώρα που θα κορυφώνεται η συζήτηση για την πρόταση δυσπιστίας με τις ομιλίες του πρωθυπουργού και των πολιτικών αρχηγών, Εργατικά Κέντρα, Ομοσπονδίες και Συνδικάτα, διοργανώνουν νέο συλλαλητήριο έξω από τη Βουλή.
Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια