«Οι δασμοί θα παραμείνουν σε ισχύ για μέρες και εβδομάδες» δηλώνει ο υπουργός Εμπορίου των ΗΠΑ
Ο Αμερικανός υπουργός Εμπορίου Χάουαρντ Λούτνικ δήλωσε σήμερα ότι οι δασμοί του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ θα παραμείνουν σε ισχύ «για μέρες και εβδομάδες».
Αιτιολογώντας το γεγονός ότι στον κατάλογο των χωρών που μπήκαν στο στόχαστρο των τελευταίων σαρωτικών αμερικανικών δασμών συμπεριλαμβάνονται ορισμένα νησιά στα οποία ζουν μόνο πιγκουίνοι, ο Λούτνικ είπε ότι τα νησιά αυτά μπήκαν στον κατάλογο ώστε χώρες να μην μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ως “παραθυράκι”.
«Αυτό που συμβαίνει είναι ότι, αν αφήσετε κάτι εκτός λίστας, οι χώρες που επιχειρούν βασικά να ασκήσουν εξισορροπητική κερδοσκοπία κατά των ΗΠΑ, έρχονται μέσω αυτών των χωρών σε εμάς», τόνισε ο υπουργός στην τηλεοπτική εκπομπή “Face the Nation” του αμερικανικού ειδησεογραφικού δικτύου CBS News.
«Δεν υπάρχει καμία αναβολή. Σίγουρα θα παραμείνουν σε ισχύ για μέρες και εβδομάδες», πρόσθεσε αναφερόμενος στους δασμούς.
Militaire News
Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια