Σεισμός 4,9 Ρίχτερ στο Άγιον Όρος-Καθησυχαστικός εμφανίστηκε ο Διοικητής του Αγίου Όρους Αλκιβιάδης Στεφανής




Σεισμός μεγέθους 4,9 Ρίχτερ σημειώθηκε στο Άγιο Όρος, λίγο μετά τις 9 το βράδυ της Τετάρτης (25/3).

Σύμφωνα με την αναθεωρημένη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, το επίκεντρο του σεισμού εντοπίστηκε 11 χιλιόμετρα δυτικά βορειοδυτικά των Καρυών Αγίου Όρους.

Το εστιακό βάθος της δόνησης υπολογίστηκε στα 10,6 χιλιόμετρα.

Λίγη ώρα αργότερα στο ίδιο σημείο σημειώθηκαν με διαφορά ενός λεπτού, 21:20 και 21:21 δύο νέες σεισμικές δονήσεις των 3,3 Ρίχτερ και οι δύο.

Η σεισμική δόνηση ήταν τόσο δυνατή που έγινε αισθητή σε αρκετές περιοχές της βόρειας Ελλάδας, όπως Θεσσαλονίκη, Σέρρες και Ξάνθη.

Καθησυχαστικός εμφανίστηκε ο Διοικητής του Αγίου Όρους Αλκιβιάδης Στεφανής σχετικά με τον ισχυρό σεισμό που σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης στην περιοχή.

Ο σεισμός είχε ένταση 4,9 Ρίχτερ και έγινε ιδιαίτερα αισθητός στο Άγιο Όρος καθώς το επίκεντρο της σεισμικής δόνησης εντοπίστηκε 8χλμ βορειοδυτικά των Καρυών.

«Πρόκειται για συνηθισμενο φαινόμενο και μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι σοβαρό», ανέφερε αρχικά ο κ. Στεφανής και συνέχισε: «Ήδη γίνονται οι πρώτες επιτόπιες αυτοψίες και συγκεντρώνονται οι πρώτες αναφορές».

Σύμφωνα με τον διοικητή του Αγίου Όρους, υπάρχουν μικρής έκτασης ζημιές από τον ισχυρό σεισμό όπως πτώσεις σοβάδων και καμινάδων.

Οι αυτοψίες θα συνεχιστούν και με το πρώτο φως της ημέρας.

Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.