Δίκη Χρυσής Αυγής: Στην φυλακήη Ελένη Ζαρούλια.Μάγδα Φύσσα :«Παύλο τα καταφέραμε- Τους τσάκισες»
Στη φυλακή αναμένεται να οδηγηθεί για πρώτη φορά η Ελένη Ζαρούλια, πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής και σύζυγος του αρχηγού της οργάνωσης, Ν.Μιχαλολιάκου, μετά την απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών να μην κάνει δεκτό το αίτημά της για μετατροπή της ποινής κάθειρξης πέντε ετών, που της επιβλήθηκε, σε χρηματική.
Σύμφωνα με την πολιτική αγωγή, θεωρείται πιθανό να οδηγηθούν στη φυλακή επίσης οι Γεώργιος Δήμου και Γ. Σκάλκος, καταδικασμένοι για συνέργεια στη δολοφονία του Παύλου Φύσσα και ο Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, καταδικασθείς για την απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος των Αιγυπτίων αλιέων.
Μετά από 45 μήνες και 230 συνεδριάσεις η δίκη της Χρυσής Αυγής σε δεύτερο βαθμό φτάνει με αυτό τον τρόπο στο τέλος της.
Η έδρα έκανε δεκτό το αίτημα αναστολής έκτισης της ποινής για τους Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλο, Μιχάλη Αρβανίτης, Αριστόδημο Δασκαλάκη, Δημήτρη Κουκούτση, Στάθη Μπούκουρα, Αντώνη Γρέγο και Γιώργο Τσακανίκα, με τον όρο απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα για 3 χρόνια.
Τη μετατροπή σε χρηματική ποινή, προς 5 ευρώ ημερησίως, αποφάσισε το δικαστήριο για τους Νίκο Μίχο, Μάρκο Ευγενικό, Θωμά Μαρία και Κωνσταντίνο Χατζηδάκη.
Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια