Κατέληξε η 17χρονη που νοσηλευόταν στο ΚΑΤ που έπεσε στο κενό μαζί με τη φίλη της, στην Ηλιούπολη
Δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή η δεύτερη 17χρονη που έπεσε στο κενό από τον 6ο όροφο πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη με τη φίλη της.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΚΑΤ, η ανήλικη νοσηλευόταν στη ΜΕΘ από τις 12 Μαΐου 2026 και κατέληξε την Τετάρτη 14 Μαΐου, στις 19:54.
«Σήμερα 14/05/2026 και ώρα 19:54 έχασε τη μάχη με τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Νοσοκομείου μας από 12/05/2026», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Το Νοσοκομείο ΚΑΤ εξέφρασε τα ειλικρινή του συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους της 17χρονης.
Η ανακοίνωση του ΚΑΤ
«Σήμερα 14/05/2026 και ώρα 19:54 έχασε τη μάχη με τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Νοσοκομείου μας από 12/05/2026.
Το Νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της».
Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια