Κατέληξε η 17χρονη που νοσηλευόταν στο ΚΑΤ που έπεσε στο κενό μαζί με τη φίλη της, στην Ηλιούπολη




Δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή η δεύτερη 17χρονη που έπεσε στο κενό από τον 6ο όροφο πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη με τη φίλη της.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΚΑΤ, η ανήλικη νοσηλευόταν στη ΜΕΘ από τις 12 Μαΐου 2026 και κατέληξε την Τετάρτη 14 Μαΐου, στις 19:54.

«Σήμερα 14/05/2026 και ώρα 19:54 έχασε τη μάχη με τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Νοσοκομείου μας από 12/05/2026», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Το Νοσοκομείο ΚΑΤ εξέφρασε τα ειλικρινή του συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους της 17χρονης.

Η ανακοίνωση του ΚΑΤ

«Σήμερα 14/05/2026 και ώρα 19:54 έχασε τη μάχη με τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Νοσοκομείου μας από 12/05/2026.

Το Νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της».



Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.