Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που πάτησε τον αδέσποτο σκύλο


 Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που πάτησε τον αδέσποτο σκύλο

Στην επιβολή διοικητικού προστίμου ύψους 50.000 ευρώ προχώρησαν σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου, οι Αρχές σε βάρος της 60χρονης γυναίκας η οποία έχει ταυτοποιηθεί ως η οδηγός που πάτησε και σκότωσε έναν ηλικιωμένο αδέσποτο σκύλο στη Γαστούνη. Η απόφαση έρχεται στον απόηχο της δημοσιοποίησης ενός βίντεο-ντοκουμέντου από τη στιγμή του περιστατικού, το οποίο προκάλεσε σφοδρό κύμα οργής και αντιδράσεων στην κοινή γνώμη.

Παράλληλα με το βαρύ χρηματικό πρόστιμο, η 60χρονη κλήθηκε επίσημα από τις αστυνομικές αρχές προκειμένου να δώσει τις δικές της εξηγήσεις για το συμβάν. Η δικογραφία που σχηματίστηκε βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και αναμένεται να διαβιβαστεί στον αρμόδιο εισαγγελέα για την αξιολόγησή της, καθώς η θανάτωση ζώου εξετάζεται πλέον από τον νόμο σε βαθμό κακουργήματος.

Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.