Ο Ξαρχάκος είπε στον Μητσοτάκη για τις διαφημίσεις τζόγου κι εκείνος θυμήθηκε …να ανησυχήσει
Ο μεγάλος Σταύρος Ξαρχάκος ,τιμήθηκε από τη Βουλή των Ελλήνων με μία συναυλία. Κατά τη διάρκεια της ο Σταύρος Ξαρχάκος ,απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό , του επισήμανε την κατάντια με τις ανεξέλεγκτες σε ποσότητα διαφημίσεις τζόγου… Δεν είδαμε πουθενά το στιγμιότυπο…Διαβάσαμε κι ακούσαμε όμως πόσο …ανησυχεί η κυβέρνηση για τον τζόγο! Έπρεπε μάλλον να της το υπενθυμίσει ο Σταύρος Ξαρχάκος…
Ο Κίμων Φουντούλης γράφει :
Ανησυχεί η Κυβέρνηση για παράνομο τζόγο.
Υπάρχει όμως και ο νόμιμος, που επιβαρύνει δίχως διαύγεια.
ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ, ΑΠΟΚΛΗΡΟΙ ΚΙ ΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΟΙ
Βομβαρδίζεται η κοινωνία, μικροί μεγάλοι,
από προσκλήσεις συμμετοχής σε κάθε είδος εικονο-τζόγου.
Χιλιάδες κατεστραμμένες ζωές και σπίτια.
Πότε θα απαγορευτεί η προβολή αυτής της μάστιγας;
Κάνει το καθήκον της η πολιτεία με την παράθεση “γραμμής βοήθειας/απεξάρτησης”;
Φτάνει η διαφημιστική αναφορά στο “παράνομο τζόγο” που φτωχαίνει περισσότερο τα θύματα του;
Πρέπει να μας επιβληθεί Βρυξελλόθεν; Ή μήπως μας εμποδίζει το κοινοτικό τζογο-κεκτημένο;
Παλιότερα μαθαίναμε για ποσά που παίζονταν και διανέμονταν (λαχεία, προ-πο).
Τι γίνεται σήμερα;
Από κοντά και τηλεοπτικές εκπομπές με κληρώσεις.
Μικρό ποσό τηλεσυμμετοχής, δίχως ενημέρωση επί των εισπράξεων/κερδών των καναλιών.
Πόσα δε μαθαίνουμε;
ΚΙΜΩΝ Ε. ΦΟΥΝΤΟΥΛΗΣ
Ακολουθήστε το newplanet09.gr στο Google News και στο instagram για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια