Βρεθηκε το μανουαλ των επαναστασεων
Πιάσανε στα πράσα το «εγχειρίδιο»
της έγχρωμης επανάστασης του Σόρος.
Δεν το βρήκαν στο Κίεβο,
δεν το βρήκαν στην Αθήνα το 2008,
δεν το βρήκαν στο Κάιρο,
και το βρήκαν οι Σκοπιανοί.
αραγε δεν τους διδει πια λεφτα
ηηη τα περνει ο δηθεν προθυπουργος απο αλλου???
Ξαφνικα μετα απο βδομαδες εντασεων
στο συνοθηλευμα της γερμανιας ως κρατους με το ονομα
,,,τρεχα απο τα παλια για νεο ,,,βαντασκα το ελεγαν οι ντοπιοι
Ανακαλυψαν τις εξεγερσεις με μανουαλ και χρηματοδοτη,,
που εχουν λαβει μερος στην υφηλιο
...εκτυπωμενο και σε ψηφιακη μορφη για κινητα ΚΙΟΛΑς
ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ
πολυ υποπτη κινηση ,,,πιασανε αυτον που τους δημιουργησε στα πρασα
αλλα γιατι τωρα αυτος που τους δημιουργησε θελει την διαλυση τους???
που αποσκοπει???
μετα απο τις δηλωσεις ομπαμα περι συνορων και ενεργους δρασης της ευρωπης
κατα της τρομοκρατιας???που μεχρι τωρα ηταν νοθρη???
η αλβανια παντως συνεχιζει να κατασχετει σπιτια ελληνων
δειτε εδω http://newplanet09.blogspot.gr/2016/04/blog-post_65.html
και διεκδικει λεει και απο την ελλαδα και βαρντασκα.....
η τουρκια τους στηριζει ,,η γερμανια συμμαχος της τουρκιας και
ο ερτογαν συνεχιζει τον πολεμο κατα του γκιουλεν και δημοσιογραφων
που στηριζει η γερμανια ,,
ενω αμερικη στηριζει γκιουλεν ....
πολλα δεν επεσαν μαζι???/
παντως οτι οι επαναστασεις των δηθεν εχουν
μανουαλ αρχηγο και χρηματοδοτη
και αυτο δεν μπορουσε αλλοσ να το ανακαλυψει
παρα μονο ενας δικος τους ,,εσωτερικος τεως....

Δεν υπάρχουν σχόλια