Η εκθεση του Αννοβερο

η μερκελ με το σημα της -ο ολαντ  οτι πειτε  -ο ρενζτι τι με νιαζει εμενα  -ο καμερον τι εγινε ρε παιδια -ο ομπαμα εγω φευγω 

Με το προσφυγικό και την τρομοκρατία στην επίσημη ατζέντα ήλθαν ενώπιος ενωπίω νωρίς το απόγευμα της Δευτέρας στο Αννόβερο Ομπάμα, Μέρκελ, Ολάντ, Ρέντσι και Κάμερον
Oμπαμα μερκελ συζητησαν  για την  διαχείριση του ελληνικού προβλήματος, ο κίνδυνος Brexit
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ επανέλαβε την επίσημη αμερικανική θέση ότι για να καταστεί το ελληνικό χρέος βιώσιμο απαιτείται η ελάφρυνσή του. 
Κατι πολυ παραξενο σημειώνεται ωστόσο 
 Στο κείμενο των δηλώσεων του Μπαράκ Ομπάμα που απομαγνητοφώνησε ο Λευκός Οίκος, δεν καταγράφεται η παραπάνω αναφορά.

Αναφερόμενος στη Ρωσία, είπε πως πρέπει να διατηρηθούν οι κυρώσεις κατά της Μόσχας μέχρις ότου εφαρμόσει τη συμφωνία του Μινσκ. «Θέλω καλές σχέσεις με τη Ρωσία και έχω επενδύσει πολλά στις καλές σχέσεις με τη Ρωσία όμως πρέπει να διατηρήσουμε τις κυρώσεις μέχρις ότου (η Μόσχα) εφαρμόσει πλήρως τις συμφωνίες του Μινσκ» δήλωσε χαρακτηριστικά.

ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΝΟΒΕΡΟ Ο ΟΜΠΑΜΑ δηλωσε
O κόσμος χρειάζεται μία ισχυρή, δημοκρατική και ενωμένη Ευρώπη, [καμπανακι για την αγγλια]
Την ανάγκη η Ευρώπη να αντιμετωπίσει ενωμένη την απειλή της τρομοκρατίας,
γιατι μονο η ευρωπη κυριε ,,???θα εχουμε και αλλες σκηνοθετημενες μπομπιτσες εν οψη βρεξιτ ???
Όσον αφορά στη μεταναστευτική κρίση, ο πρόεδρος των ΗΠΑ παραδέχθηκε ότι η αντιμετώπιση του προβλήματος αποδεικνύεται «σκληρή» για κάθε χώρα και προειδοποίησε για τον κίνδυνο να «κερδίσουν οι λαϊκίστικες φωνές». «Η Ευρώπη θα είναι ασφαλέστερη και πιο επιτυχημένη, όταν ενσωματώσει ανθρώπους κάθε πίστης και κάθε πολιτισμού» 

Στη Συρία και στο Ιράκ χρειαζόμαστε περισσότερα έθνη να συνεισφέρουν στην εκστρατεία τους. «Χρειαζόμαστε περισσότερα έθνη να συνεισφέρουν εκπαιδευτές για να ενισχυθούν οι τοπικές δυνάμεις στο Ιράκ. Χρειαζόμαστε περισσότερα έθνη να συνεισφέρουν οικονομική βοήθεια στο Ιράκ για να μπορέσει να σταθεροποιήσει τις απελευθερωμένες περιοχές και για να σπάσει ο κύκλος του βίαιου εξτρεμισμού ώστε να μην μπορεί να επανέλθει το Ισλαμικό Χαλιφάτο» τόνισε.
δηλαδη 
ξηλωθείτε εγω δεν εχω,,του εφτιαξα αλλα στους παραδιδω σε εσας γερμανια ανελαβε τα καστανα,,,

Ο Αμερικανός πρόεδρος επέκρινε την Ευρωπαϊκή συνεισφορά στο ΝΑΤΟ: «Κάθε μέλος του ΝΑΤΟ θα πρέπει να συνεισφέρει με ολόκληρο το μερίδιό του. Η Ευρώπη κάποιες φορές υπήρξε αδιάφορη για την άμυνά της» 
δηλαδη   ,,,,παρτε κανενα οπλο και απο εμας η ρωσια καραδοκει ,,ουκρανια δηλαδη προσεχως

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.