ΑΝΑΔΡΟΜΟΣ Ο ΕΡΜΗΣ
και ενω ο ερμης ειναι ανδρομος λεει η αστρολογος στο TV.
εφανιζεται εις τας οθωνας ο κυριακος μητσοτακης ,,,,,,
ξαφνικα σου λεω .λες και μας ήρθε αναδρομικα σαν
ερμης απο το πουθενα ,,,,,η γυναικα μου τρομαξε
με αυτην την αλλαγη περιμενοντας να ακουσει τις
αναδρομες του ερμη στο ζωωδιο της
το 10 συνεδριο τελειωσε ,,,,,
αααα παναθεμασας και με ξεκοχωλιασατε
ΑΝΑΦΩΝΕΙ η γυναικα μου
Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι πρωτόγνωρο.
«Η κυβέρνηση διακωμωδεί τους θεσμούς. Η απαξίωση
των θεσμών εντείνεται ραγδαία προσβάλλοντας ολόκληρο
το ανοσοποιητικό σύστημα της χώρας. Ο πρωθυπουργός
προσλαμβάνει ως σύμβουλο κάποιον χωρίς βιογραφικό
και με δόγμα η καριέρα είναι χολέρα. Προσλαμβάνει ένα
μπουλούκι ανθρώπων. Ποτέ ξανά τόσοι υπουργοί
δεν έχουν πει τόσες σαχλαμάρες σε τόσο σύντομο διάστημα».
ενω εσυ στα 4 στους θεσμους μην μας πουν οτι
στραβοκαβαληκεψαν κιολας
σταματα μωρε να ακουσουμε τι λεει
να διώξουμε την κυβέρνηση των ανίκανων.
Είμαστε έτοιμοι να ολοκληρώσουμε την αποστολή
μας. Δεν θα προδώσουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών».
Τιποτα εμεις δεν θα κανουμε προσθεσε γιατι οι
πρωτοφανείς χειρισμούς που ένωσαν εναντίον
της χώρας τους δανειστές.
«Προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στα ατελείωτα
ψέματα που έχει πει και τις απαιτήσεις των δανειστών»
ανέφερε. «Έχει κάνει την απάτη πολιτική της θεωρία»,
σε αυτο το σημειο δεν καταλαβα με ποιους ειναι
αλλα τελως παντων για το συριζα θα λεει
«Ένας άνεμος δημιουργικής αλλαγής φυσάει για τη Ν.Δ.
Οι φίλοι μας αισθάνονται μία νέα αισιοδοξία
και οι αντίπαλοί μας αντιλαμβάνονται ότι μετράει
ανάποδα το ρολόι για την απομάκρυνσή τους
από την εξουσία» σημείωσε.
GIA THN ELLADA RE GAMWTO ,,,,,,,,,
TIPOTAAAAAA DEN ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΑΤΙ ΤΙΣ ΕΣΤΩ ????
Δεν υπάρχουν σχόλια