Στην Ρωσία η μάχη των μαχών!
Στην Ρωσία η μάχη των μαχών!
Στην Ρωσία η μάχη των μαχών!
Ο πρόεδρος Putin σχεδιάζει να εθνικοποιήσει την κεντρική του τράπεζα, η οποία ελέγχεται από τους
Rothschild και τη Fed, αφού λήξει το συμβόλαιο της τέλη του 2016 – γεγονός που επεξηγεί
καλύτερα τις δυτικές επιθέσεις που δέχεται η χώρα!
«Η κεντρική μας τράπεζα, η οποία είναι εχθρός μας, βρίσκεται στο δρόμο να καταστρέψει την
οικονομία της χώρας μας – επειδή ακολουθεί εντολές από την Ουάσιγκτον και το Λονδίνο.
Θα πρέπει να επιστρέψουμε σε μία κλασσική οικονομία, στην εθνικοποίηση του ρουβλίου
και στο τέλος του καθεστώτος των συναλλαγματικών αποθεμάτων – στο «Deoffshoring»,
όπως το αποκαλεί ο πρόεδρος Putin. Όταν εθνικοποιηθούν το ρούβλι και η κεντρική τράπεζα,
τότε οι ρωσικές εταιρείες θα έχουν όσα χρήματα χρειάζονται» (Jewgeni Fjodorow,
πρόεδρος της επιτροπής οικονομικής πολιτικής του ρωσικού Κοινοβουλίου .
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια