Οι ελληνοποιησεις του Πασχα πεθαινουν τα ελληνικα αρνια



Με τη φράση ότι «το 2017 δεν θα κυκλοφορούν 
ελληνικά αμνοερίφια και οι Έλληνες καταναλωτές 
ή θα τρώνε τα ντουβάρια ή αμφιβόλου ποιότητας κρέατα» 
ο πρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Καστοριάς 
των Δημητριακών και Κτηνοτροφικών Προϊόντων του νομού, 
Δημήτρης Μόσχος, μετέφερε την απογοήτευση 
και αγανάκτηση των κτηνοτρόφων της χώρας, 
 Φέτος  καταγράφηκε μικρότερη
, σε ποσοστό ίσως και άνω του 30%, 
η ελληνική παραγωγή αμνοεριφίων 
σε σχέση με πέρυσι, 
αλλά «δεν φαίνεται να ίδρωσε το αυτί κανενός. 
Το 2017 λοιπόν δεν θα υπάρξουν 
καθόλου ελληνικά κρέατα» 
υπογράμμισε ο κ. Μόσχος μιλώντας στο
 Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Οι κτηνοτρόφοι καταγγέλλουν ότι η μείωση των τιμών 
οφείλεται στις «προσφορές» των σούπερ μάρκετ, 
αλλά και στις «ελληνοποιήσεις» ελλείψει, όπως υποστηρίζουν, 
αυστηρών ελέγχων στην αγορά
[.για τους κασταναδες εχει και τους ελληνες γενικα 
γιατι ειναι οι κλεφτες οπως ειπανε να λενε ενω 
για τα πολυεθνικα φαν ειναι τιμιοι]
Πάντως, 
το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εξέδωσε ανακοίνωση, 
στην οποία αναφέρει ότι μετά από ελέγχους οι υπηρεσίες 
του εντόπισαν 5.500 αμνοερίφια 
άγνωστης προέλευσης και προορισμου  
και τι  εγινε ?τους εντοπησαν απλα .ενω
αν ηταν ελληνας πωπω... οι υπαλληλοι του υπουργειου 
και τα καναλια θα ηταν οι μεγα κακουργοι
 «αφανίζεται ο κλάδος».χωρις ελεχους και τα 
φορολογηκα μετρα που επιβαλλουν«Για να ασχοληθεί 
ο κτηνοτρόφος και να μεγαλώσει ένα αρνί, ώστε να 
το πουλήσει το Πάσχα στα 9 με 9,5 κιλά,πρεπει να εχει 
υψηλη τιμη , αφού κάτω των 5 ευρώ το κιλό θα βρεθεί 
ζημιωμένος και θα χάσει και τα λεφτά που έβαλε»

οι ελλαδα μονο αυτο τον κλαδο να υπερασπιζοταν 
δεν θα ειχε αναγκη να εισαγει 
κοντα στα 73 δισ το χρονο σε τυρια για πιτσες και κρεατα 
τρελλα με ενκολι και σαρμονελες 
χωρια η αναπτυξη βαρεων μεσαιων και μικρων βιομηχανιων 
για υποστηριξη του κλαδου οπως ανοξειδωτα βαρελια 
,,,πηλινα,πλαστικα κεσεδακια κλπες δραστηριοτητες 
τριφυλλάκια  καλαμποκια και αλλες γεωργικές τροφες

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.