φετος δεν επιασαν χιονι οι κορυφες


Φετος δεν ειχαμε στις κορυφες των βουνων χιονια 
Μπορες ειχαμε ,,
το νερο ετρεχε να φυγει γοργα στη
 θάλασσα που ανηκει
δεν είναι καλό για μας τους ανθρώπους της φυσης
 που ζούμε απο την γη ,,,μας θρέφει οπως
 και τα ζωντανά και όλους μας
σε τουτη την γωνια της γης
Σχετική εικόνα
Τωρα επρεπε να τρεχουν τα ρυακια με νερα
που ελιωναν τα χιονια απ τις κορυφες
αρα το καλοκαιρι θα ειναι ανυδρο,,
,και λογο υπερβοληκης υγρασιας
 φυτρωσαν πολλα χορταρια .που θα ξεραθουν γρηγορα
και θα εχουμε προωρα φωτιες ,,
Αφου οι ζεστες μας επιασαν απο τωρα
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΘΕΜΑ Η ΓΗ 
ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ 
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΤΑ ΠΗΓΑΔΙΑ  ΟΙ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ 
ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΜΝΕΣ 
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΉΠΙΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 
ΠΟΥ ΚΆΝΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΧΡΟΝΙΑ 

λενε οποιους συναντω στα χωρια,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.