ΤΙ ΦΤΑΊΕΙ ΤΕΛΙΚΆ??αναβαθμισμενο για την ημέρα της μητέρας
ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΉΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΎΤΕΡΗ ΈΝΝΟΙΑ ,, ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ
ΣΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ --ΓΥΝΑΙΚΑ-- ΓΗ --ΜΗΤΕΡΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΎΤΕΡΗ ΈΝΝΟΙΑ ,, ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ
ΣΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ --ΓΥΝΑΙΚΑ-- ΓΗ --ΜΗΤΕΡΑ
ΤΙ ΦΤΑΊΕΙ ΤΕΛΙΚΆ????
Η ανθρωποτητα ,προσπαθει να δημιουργήσει,να παραγει να υλοποιήσει την ιδεα της
Την ιδεα που θα την φερει .πιο κοντα στον πολιτισμό,την ευκολια να κινείτε ελεύθερα προς την υλη και τη ευκολία της ζωής γενικά.
Όμως αυτή η προσπάθεια προσκρούει σε μια έννοια, του <<πληρώνεις>> για να έχεις, πρόσβαση στην ελευθεριά της ευκολίας .
Οσο και αν προσπαθει η ανθρωποτητα ,ατομικα και συλογικα φτανει σε ένα τοιχος ,προσκρουει στην ιδια την ιδεα που λεγεται εξέλιξη πολιτισμού
Ο πολιτισμός, έρχεται να φρενάρει, την ιδεα ενός ευφυούς ανθρώπου,που την ωρα της σύλληψης της ιδέας και της υλοποίησης, είχε ως κίνητρο την διάδοση, για να απαλύνει τον <<κοπο και πονο>> της ζωης ,για να μπορει να σκεφτεται περισοτερο η ανθρωπότητα, με την υπαρξη της δομης ,σαν κοινωνια
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ Η ΥΛΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ??
Κατι εχει ενοχλησει γενικα την υλοποιησιμη ιδεα την υλη ,,,και ενώ εχει αγαθες προθεσεις φτανει τελικα να γινεται εφιαλτης
Ας επεκταθουμε περαν των στερεοτυπων ,,που μας λενε,,,,γινατε καταναλωτές και υπηρετείται την υλη
Ο ανθρωπος σαν αξια. φτιαχτηκε να χρησιμοποιεί ,τα υλικά αγαθά και όχι να χρησιμοποιείται από αυτά
Παρατηρωντας την εκφραση της γης ,παρατηρουμε ότι ο ηλιος φεγγει για όλα, καλα κακα και η γη φροντιζει την αρμονια, για να δημιουργει και να εναρμονίζονται ,σαν υλικη εμφαση όλα τα ιδεατα δημιουργηματα του ηλιου εν σοφια
Ερωτώμενοι,,η γυναικα γεννα στην ουσια την ιδεα που της διδεται ,,δημιουργει ,,,,όμως γιατι δεν δημιουργει σωστα για το συνολο των γενηματων της ,την ανθρωποτητα ???γιατι απλα είναι εγκλωβισμένη,,υποβιβασμενη σαν συνολο στο μισο της ανθρωποτητας <<μπουργας >>και από φεροντα συνειδητα, Τινει προς να αναπαραγει όπως όλα τα ενζωα οντα ,πισω,,το κουνουπι αναπαραγει ,,αλλα όχι συνειδητα
Ευκολα λοιπον καταλαβαινουμε .Οτι αφου η υλη σαν γυναικα είναι εγλωβισμενη ,,τοτε και στην εκφραση του συνολου της ιδεας που γινεται υλη επικρατει Η ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΥΛΗ ,,υλη που τελικα σε φυλακιζει και όχι εξελισει την ανθρωποτητα σαν συνολο
Στην γυναικα διδεις εν σβηστή λυχνια ένα σπερμα και το κανει νέο ανθο ,,της διδεις γιαπι και το κανει εστια ,,της διδεις πολεμο σκεψου τι θα σου δωσει,,,
Ερωτηθεις δε τι φταίει γενικά γιατι υπαρχει γυρω αυτή η καταστροφή και όχι της αναπτυξης και ευημερίας ,,
Από όλα τα δεινά για τα οποία ευθύνεται ο άνθρωπος, ένα είναι που ευθύνεται ,, η υποτιμητική κακοποίηση του γυναικείου φύλου".
Ο γκαντι ..δεν ξερω, αν είναι φραση του,, ηη την προσθεσαν μετα για να ξεχασουμε τον Διογενη "Από όλα τα δεινά για τα οποία ευθύνεται ο άνθρωπος, κανένα δεν είναι τόσο υποτιμητικό, τόσο σοκαριστικό και τόσο βάρβαρο όσο η κακοποίηση του καλύτερου μισού της ανθρωπότητας: του γυναικείου φύλου".
ΑΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΘΕΝ τα λογια τα φαρδια που φτιαχνουν και φαρδιές<< μπουργκες >>καλο είναι να βρούμε πρωτίστως
Την ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ
σηματωρος
ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ
σηματωρος

Δεν υπάρχουν σχόλια