BPEΘΗΚΕ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΣ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ..της ουκρανιας.
ΕΙΔΗΣΗ ΦΩΤΙΑ - ΕΣΚΑΣΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ !
BPEΘΗΚΕ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΣ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ...
Αρσένι Γιάτσενιουκ
σιγουρα κάποιοι θέλουν να καλύψουν .κάτι που ήξερε ,
τον έφαγαν για να μην υπάρχει αντίπαλος ,
,τέτοιες προσπάθειες πάμπολλες έγιναν και κατά του ασαντ
,,εκεί δεν έγινε εφικτό,,,,,,,,αν και ακόμη με αυτή την κίνηση
κατά του Αρσένι Γιάτσενιουκ δίνει τις τάσεις
να προσέχουν άλλοι που θέλουν ελευθερiες ηηη εκλογές
Η είδηση κάνει τον γύρο του διαδικτύου εδώ & λίγη ώρα
Οι πληροφορίες προέρχονται από την πύλη «ua-reporter.com»,
σύμφωνα με το δημοσίευμα που επισημαίνει ότι
ο πρώην πρωθυπουργός δολοφονήθηκε με Καλάσνικοφ,
βάσει στοιχείων (κάλυκες) που βρέθηκαν στον τόπο του εγκλήματος.
Επίσης το Αρμενικό πόρταλ ειδήσεων «hayastannews.com»
αναφέρει ότι σύμφωνα με ουκρανικά μέσα ενημέρωσης,
ο πρώην πρωθυπουργός της Ουκρανίας,
Αρσένι Γιάτσενιουκ βρέθηκε δολοφονημένος στο διαμέρισμά του.
Επισημαίνεται ότι μετά την παραίτηση του ο Γιάτσενιουκ,
δημοσιεύθηκε ότι κατέφυγε στην Αργεντινή.
Ενώ η εκπρόσωπος του πρώην πρωθυπουργού,
Όλγα Λάπο χαρακτήρισε ως «φαντασιώσεις» αυτές τις εικασίες.
σηματωρος
Πηγή: echedoros-a.gr
πηγη xrimaonline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια