ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΜΗΝΗΜΑ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΟΡΑΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
εχτές το βράδυ κατά της 12 αν κοιτούσατε Ν,ΝΑ
θα βλέπατε ένα παράξενο αστέρι το οποίο δεν ήταν
σαν τα άλλα αστερία ,,ήταν σαν μια λάμπα πυρακτώσεως
από τις παλιές ,,,,,σε πολύ κοντινή απόσταση στην γη
η δε έλλειψη σελήνης το έκανε παράξενο και διακριτό
Ορατή από την Ελλάδα σπάνια διάβαση
του Ερμή μπροστά από τον Ήλιο
ΑΥΡΙΟ Ο ΕΡΜΗΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΗΜΑ
ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΟ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τη Δευτέρα 9 Μαΐου θα είναι ορατό και από την Ελλάδα
ένα ενδιαφέρον αστρονομικό φαινόμενο: η διάβαση
του μικρότερου πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος,
του Ερμή, μπροστά από τον ηλιακό δίσκο,
καθώς η τροχιά του θα τον φέρει ακριβώς ανάμεσα στη Γη και στον Ήλιο.
Ο Ερμής θα φαίνεται σαν μια σκούρα κουκίδα -
το 1/150ό της διαμέτρου του Ήλιου-
που θα διασχίζει αργά επί 7,5 περίπου ώρες τον ολοφώτεινο
δίσκο του άστρου μας.Σύμφωνα με τους αστρονόμους,
η διάβαση της 9ης Μαΐου θα είναι ορατή από την Ελλάδα
στο μεγαλύτερο μέρος της, όμως ο Ήλιος θα δύσει μια ώρα
πριν τη λήξη του φαινομένου και έτσι δεν θα είναι δυνατό
να παρατηρηθεί η έξοδος του Ερμή από τον ηλιακό δίσκο.
Δεν υπάρχουν σχόλια