Ψηφίζουν άρον άρον το ασφαλιστικό

Ψηφίζουν άρον άρον το ασφαλιστικό

Ψηφίζουν άρον άρον το ασφαλιστικό

το κυβερνητικο σχημα. συνεδριαζοντας εχτες τετερτη 
ειδε οτι οι αποκλίσεις δεν ειναι και τοσο τραγικες απο  αυτες  των δανειστων 
και προκημενου να εχουν συνοχη και καμια διαρροή ,,
Αποφασισαν οτι μεχρι την δευτερα που συνεδριαζει το γιουρογρουπ 
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΤΗ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ 
οποτε ,,
τιθετε σημερα στη βουλη αρον αρον 
 και το σαββατο η ψηφοφορια 

δεν γνωριζω,,ποσοτυχαιο ειναι ,,
,ΕΝΩ ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΟΥΝ  
ΓΙΑ  ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ 
ΟΛΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ  ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ 
ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΩΡΊΤΕΡΑ 
μια εβδομαδα με νωπο το πασχα και τα θεια παθη 
να εχουμε το ιδιο σκηνικο ,,,
με σταυρωμα δικο μας ,,,,,
Σχετική εικόνα
ΠΙΛΑΤΟΣ
ο πιλατος ειναι γνωστος ,

το αιτημα γνωστο ,

οι σταυρωτές γνωστοι 

ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΞΕΧΑΣΑΝ 
 ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ  ΑΝΑΣΤΑΣΗ 
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.