ο Νταβούτογλου ΤΕΛΟΣ ΗΗΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΘΉΛΩΣΗ???σχολιο

«Τελείωσε» τον Νταβούτογλου ο Ερντογάν
Σε απομάκρυνση του Αχμέτ Νταβούτογλου από την πρωθυπουργία της Τουρκίας
 οδηγεί η ρήξη στις σχέσεις του με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
 Το κυβερνών Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) οδεύει 
σε έκτακτο συνέδριο με τον Νταβούτογλου να ανακοινώνει ότι
 δεν θα είναι υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος, 
και τον Ερντογάν να επαναβεβαιώνει την απόλυτη κυριαρχία 
του στις πολιτικές εξελίξεις.

ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Π ΑΧΜΕΤ ΝΤΑΒΟΥΝΤΟΓΛΟΥ
«Η περίοδός μου ήταν περίοδος επιτυχιών.
 Δεν τίθεται θέμα αποτυχίας, ούτε μετανιώνω για κάτι.
 Δεν έκανα ποτέ πίσω σε αυτά που πιστεύω. Δεν έκανα παζάρια,
 δεν ζήτησα θέσεις και αξιώματα. Υπάρχει ένα ρητό:
 Προτού βγεις στο δρόμο διαλέγεις τους συνοδοιπόρους σου.
 Τη στιγμή που αυτοί δεν είναι μαζί μου
 θέλω να μου ξεκαθαρίσουν τη θέση τους».
ΣΧΟΛΙΟ
Ο νταβουτογλου τωρα τελευταια ειχε κατηγορηθεί οτι είναι <<σκυλί της δυσης >>
Ολες οι κατηγορίες ξεκινησαν απο δημοσιευσεις αγνωστου κυκλου
και καθολου τυχαιο οτι πολλες φορες μετα ακολουθουσε  και στρατιωτικό δυστύχημα
με νεκρους στρατιωτες ,στρατιωτικους.,,,
θελοντας καποιοι  ετσι ,,να δειξουν την κυριαρχια τους
 οτι ακομη ειναι στα <<πραγματα στην τουρκια,>>
παρολο, την καρατόμηση τους ,,καταδικνυοντας ετσι
τον πρωτεργατη καθηγητη που κανει πραξη την θεωρια του
για κυριαρχια της περιοχης μεσω ισλαμικου πληθυσμού,,
αναθεωρώντας ολες τις  διεθνης συνθηκες που εχουν υπογραφει
απο την ιδρυση τουρκικου κρατους  απο τον κεμαλ
,,μετα την οθωμανικη αυτοκρατορία ,,,
,αυτος δεν ειναι αλλος απο τον καθηγητη νταβουτογλου
 ηη     δαυιδ ογλου ,,,μετα την υποταγη νετανιαχου στον πουτιν
για επιστροφη των υψοματων του γκολαν και ουσιαστηκα καλεσμα
του ρωσικου στολου στο Ν,Α αιγαιο
για την προστασια των αεριων του λεβιαθαν
αφου πλεον οι ισραηλινες εταιρειες εδωσαν
το 60% στους ρωσους λογο ,οτι το αεριο ειναι φτηνο πλεον
και η θαλασσια εξορυξη πανακριβη αρα ασύμφορη....
Παρολη την επιτυχια του καθηγητη στην δυση
ΒΙΖΑ οι τουρκοι πια δεν εχουν στην
ΕΕ ΕΝΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς ΕΧΟΥΝ
ΛΕΦΤΑ ΠΗΡΕ για τους προσφυγες ..
και την ευρωπη γεμισε με ισλαμιστες ,
ΟΙ ΚΥΚΛΟΙ θεωρουν οτι ο καθηγητης εχασε
σε γεωστρατηγικο παιχνιδι,,αφου οι ρωσοι επισημα
ειναι στα ποδια τους πλεον και κανενας αγωγος
δεν περναει πλεον απο την τουρκια ,,,
αφου με την πολιτικη αυτη των ριξεων των διεθνη συνθηκων
 καταφερε να κανει αμφισβητισημα ΒΑ τουρκικα εδαφη
σπαζοντας τις συνθηκες λοζανης σεβρων
 και διμερης με σοβιετικη ενωση
Ετσι τωρα οι κουρδοι διεκδικούν κρατος οι αρμενιοι
νακορνο καραμπαχ και οι αλεβιτες  ασσυριους κλπ
Η καλη φιλη της τουρκιας μερκελ αμεσως εσπευσε
 στην τουρκια και εδωσε εντολες ,,ενω εδω ο διοικητης ΝΑΤΟ γερμανος
δηλωσε οτι μιλαμε για το φρεναρισμα  στα γεωστρατηγικα  των ρωσων
ΑΡΑ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΓΔΑΙΕΣ
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΕ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ
ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ...ΗΡΕΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΜΕΤΑ
ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΠΩΣ ΛΙΒΥΗ .........
ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΕ ΗΡΕΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ  ΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΉ ΙΣΧΥ ,
,ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ<< ΒΑΘΥ ΚΡΑΤΟΣ >>ΑΚΟΜΗ ΤΟΥΡΚΙΚΟ 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.