ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΙΘΕΡΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

                 

                 ΜΙΛΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ           

Τέσσερα στοιχεία διέπουν την γη  ,,,,ΦΩΤΙΑ…ΑΗΡ..ΥΔΩΡ…ΓΑΙΑ…φυσικα πολλοι ελληνες φιλοσοφοι μιλησαν για ΑΙΘΕΡΑ ,,μη πω ολοι ,,αλλα τους εκοψε η μετέπειτα λογοκρισία
Αυτά λεει ,τα στοιχεια εναι σε πλήρη αρμονία ,,,,και γέννησαν  τρία βασίλεια ….ορυκτό ---φυτικό---ζωικό--- που μέσα σε όλα τα βασίλεια περικλείεται η αρχη των 4 στοιχείων ,προσωπικα ,, λεω 5 στοιχείων
Να μου πείτε τώρα τι λες. η φωτιά που είναι, στα βασιλεια…….Μα όλα τα ζωα θερμοκρασία δεν έχουν για να λειτουργούν???πως βλέπουν ??με φάσμα φωτος ,,αλλα με θερμική επεξεργασία  π.χ  φιδια εντομα κλπ.Ωραια και το ορυκτο στο βασιλειο των φυτων το καταλαβαινω ..στα ζωα ??? μα οι οργανισμοί όλοι είναι μια μπαταρία με  πόλους θετικό αρνητικό,,, με ορυκτο καλιο και ορυκτο νατριο σε υδωρ και ορισμένη θερμοκρασία ,,,άλλοι οργανισμοί μυκήτων κλπ προσφατα ανακάλυψαν οι επιστήμονες με ανακοινώσεις περι εξωγήινων οντων ότι έχουν δομή από αρσενικό,,,, πάντως  όλα με  αραιωμένο ορυκτό …
Άρα μια αρμονία τα βάζει να συνεργάζονται και να υπάρχουν… όμως ο άνθρωπος σε τι βασίλειο είναι ??σε ξεχωριστό ..λένε ..γιατί άραγε τι έχει παραπάνω αυτό το ον …..μα αυτό μάλλον έχει τον ΑΙΘΕΡΑ σαν παραπάνω που ίσως από εκει λειτούργει και ενυπάρχει μαζί με τα τέσσερα άλλα στοιχεία ,,,,
Δηλαδη ο ανθρωπος είναι και αιθεροβαμων
..δεν ξερω για τους αλλους εγω όμως ειμαι και αυτό

                 ΕΝΑΣ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΩΝ ….ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΙΘΕΡΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

Έχουν ειπωθεί και στο τσατ ,,,του μπλοκ άλλα τώρα ας τα μαζέψουμε σε μια σειρά
Ειχε δοθει εντολη από το 2014 και μετα τα γεγονοτα του νοεβριου που ανακαταλειφθηκε η σεληνη ,,,και φυλακιστεί ο υπαρχηγος τους ,,,,ονοματα δεν αναφερω ,,ότι πρεπει να τα μαζευουν από την γη…μεχρι την εαρινη ισημερια του 2016 ..αρκετα την καταστρεψατε αυτην και όλα τα βασιλεια της αλλα και το ανθρώπινο βασίλειο ….Αυτοι το επαιξαν κουφοι,,,αλλοι ειπαν ενταξυ χασαμε ….αλλα δεν φταίμε εμεις οι διαχειριστές φταινει,,,και εμας εκλεψαν …..αλλοι ειπαν ενταξυ ,αλλα θα δοθει τελικη μαχη ,,και αλλοι σκληροι ειπαν εμεις εχουμε την δυναμη να διαλυσουμε όλα τα βασιλεια που φτιάξατε γιατί έχουμε το χρήμα και την επιστήμη

Αποτέλεσμα εικόνας για αιθεραςΠεριμεναν κατι,,, όλα αυτά τα ανθρωπομορφα τερατα που σταυρωνουν και κλεβουν τα παντα καταστρεφοντας τα μετα,,, για να μην υπαρχουν αποδειξεις τι κανουν ,,,,γιατι αυτά δεν εχουν την δημιουργια σαν εξελιξη ..εχουν φτασει μεχρι αναπαραγωγη και αυτή τεχνικη ,,είναι πολύ πισω σε αυτά ..αρα αναγκάζονται να κλεβουν ,,,από δημιουργικά αιθεροβαμωνα οντα δηλαδη συνειδητα διαστασεων ,,άλλο συχνοτητες που λειτουργουν αυτοι και άλλο διαστασεις που εχουν τα συνειδητα οντα ,,αρα είναι μεχρι 2 το πολύ ,, μεχρι ένα μικρο μερος των τριων διαστασεων ,,Ο  συνειδητός ανθρωπος του αιθέριου ας πουμε  κινείτε από τρία και πάνω ..γιαυτο μας πηγαίνουν πάντα στο δίπολο καλο ,κακο --αγαπη ,μισος κλπ
Περιμεναν ότι θα έρχονταν ο μεγάλος ο δικός τους ,,να πάει στη Αφροδίτη που την εχουν καταλαβει πιο μπροστα και από την σεληνη και από εκει θα δρασουν όλα τα χαμόγια κατά της γης ,
Σχετική εικόνα,,,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ  ,,,έχασαν και στην Αφροδίτη,, που τόσους αιώνες την ειχαν υποβιβάσει σε χείριστες εκδηλώσεις ,,,,,υποταγής ,,,ελευθερώθηκε η αφροδιτη  από δαυτους ,,και έτρεξαν τοτε εδώ στη γη όλοι ,,,στα ηφαιστεια μεσα, που ρουφουσαν νερο από διπλανες λιμνες ηη υδροστρόβιλους να τα ψύχουν ,,,,ο αρχηγος τους  ηταν ένα γατακι τελικα και τον νομιζαν λιονταρι ,,ένα προβατο με προβια λυκου ,,,,,η πρώτη δουλεια τους ηταν να εγκατασταθεί το αρχη λαμογιο στο πρώτο του βασίλειο, εργαστήριο επι της γης στο Νεπαλ,,,,εκει τους εγινε ,,ενας σεισμος γερος ,,τους γυρισε μπουμερανκ αυτό που ειχαν ετοιμάσει για το αιγαιο την γη των ολυμπιων,,,αφου θα ρήμαζαν την γη του αιγαιου θα ετοίμαζαν με την ησυχια τους την δραση τους από το παλιο παλατι τους στο Νεπαλ,,,δεν εγινε αυτό,,,,ουτε στη Ν.αφρικη με τον θανατο του μαντελα και καλα …αρα πηγαν στο άλλο ,,εκει κοντα στο ρηγμα το βαθυ ,των δικο τους εδώ λαμογιων ,που τους υποστηριζουν ,,,εκει στης φωτιας, του διαβολου ,όπως θελεις παρτο,,,
Αποτέλεσμα εικόνας για αιθεραςΑς παμε στο τωρα ,,,,,,,στις 21/4 θα άναβε εδώ η ολυμπιακη φλογα που θα πήγαινε κατά εκει 
….Αυτη η ημερα είναι ολυμπιακη και ο Απολλων δεν επιτρεπει παρα μονο ηρεμια,,,,,τοτε αυτοι βρηκαν την ευκαιρεια αποδρασης τους από την γη ,,μια που θα είναι χαλαρα όλα ,,αλλα και αν γινει ζημια θα κατηγορηθει ο ΑΠΟΛΛΩΝ,,,,ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ,,μαζεψαν ενεργεια από το μαγνητικο πεδιο της γης ,,από το μαγμα της γης ,,,γιατι από το δίχτυ ,που επηρέαζαν παλιά δεν μπορούσαν,, γυρω από την γη,, γιατι ειχε σχεδόν ξηλωθεί σταδιακά .,μετα την ανακαταλυψη της σεληνης το νοε του 2014.. παρολο που αυτοι μπλοφαραν ,,ότι εχουν φτιαξει παγίδες στο διχτυ,,,,,,,,,να τιναξουν το ηλιακο συστημα στον αερα
Σχετική εικόναΕτσι λοιπον εκαναν την εξοδο στης 21-22 /4 εχοντας όλα αυτά υποψην τους ,,αλλα και αρκετη βοηθεια από το 
ΣΕΡΝ ,,ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΜΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΝ ,,,,ΑΠΟΔΡΑΣΑΝ ,ανοιγοντας διαδρομους χρονικους και πυλες ,,,,ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ,,ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ,,Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΑΠΕΘΝΑΝΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΘΑΝΕ ,περίμεναν να πάρουν και την ρεβάνς του Νεπαλ…,Οσοι από τους τελευταιους τους λεγομενους διαχειρησες τραπεζιτες και τετοια κατακάθια  που δεν  πρόλαβαν έμειναν, έντρομοι στη γη ,ξέροντας τι τους περιμένει οπου και να κρυφτούν …..


Αποτέλεσμα εικόνας για αιθεραςΠως επετεύχθη η νικη ,,,,αυτοι ειχαν σχεδιασει τραβώντας το μαγνητικό πεδίο και επιφέροντας διαταραχή μάγματος η γη θα είχε ένα ρούφηγμα σε ένα σημείο,,, οποτε θα καταστρέφονταν σε μέγιστο βαθμο, η γη ,,,,,για σκεφτείτε… Αφη φλογας ,με καταστροφη γης ;;;,,για να μην συμβει αυτό ,,,πηγε  επι δυωρο περιπου ο χρονος της γης πιο μπροστα ,,,,ετσι ώστε το σερν να μην ξέροντας που θα στοχεύσει η ροη επέστρεψε και έσκασε <<νυφιτσα το ειπαν>>.μπλεχτηκαν οι χρονοπυλες τους και  διαλύθηκαν οι υπολοιποι διαλυθηκαν με αχτινες φωτος ,,κεραυνους ας πουμε
Η γη επρεπε να επανελθει στο σωστο χρονο της ,,,σταδιακα για πανω από δυο ωρες πρωτα και μετα ακριβεις ρυθμιση επανηλθε μετα από δυο μερες …..Η γη αυτή την στιγμη μοιαζει με ένα μπαλονι μετα την διαταραχη που υπέστη από τα λαμογια ,,γεματη με νερο ,,οπου και να πιεσεις να ταλαντωσεις η ενεργεια θα μεταφερθει πολλαπλασια παντου  ,,,τα τελευταια καθικια που είναι και τραπεζιτες στη πλειονοτητα τους  , εχουν στραφει στο αρχικο σχεδιο τους ,,την γιατι τωρα εχουν και το ατου της μπαλονας ,,να ενεργοποιησουν τα δαχτυλιδι της φωτιας εκει στο ριγμα το μεγαλο στην αμερικη,,,,,εκαναν κατι πολύ απλό .

.έριξαν ατομική βομβα υποθαλάσσια. για να ενεργοποιήσουν το ρήγμα  ,,δεν έσκασε όμως ..καποιοι προλαβαν ,,εβαλαν και αυτό τον Β.Κορεατη δρακο που είναι μαζι .τους να σκασει άλλη μια ,,αλλα ουτε και αυτή εσκασε ,,,,,,η πρωτη όμως ενεργοποιησε το ρήγμα σε ένα βαθμο μικρο αλλα όπως και να το κανεις η δυναμη πολλαπλασιαζεται ετσι όπως είναι η γη από μεσα,,,,εγινε ο σεισμος στο βουανατσου και ισημερινο,,,,,αλλα εχει δραστηριοποιειθει και το ρΗγμα,,,,,γινονται προσπάθειες ομαλοποίησης,, δυσκολες πολύ,, μεταφεροντας ενεργιακες μαγνητικες μαζες πανω από τα φορτισμένα πεδια δημιουργώντας με αστραπές και καταιγίδες ομαλοποίηση του φαινομενου,,,,προσωρινα φυισικα μεχρι να ηρεμίσει η γη ,,μια θετικη σκεψη για την γυναικα μητερα γη μας, θα την βοηθήσει και εμας εξ αλλου ..///υπαρχει μια πιεση και μαχη σε τοπικο επιπεδο πλεον, που δεν επηρεάζει τον πλανητη  ολο ηη το ηλιακο συστημα μας,,,,,μονο δονήσεις ισχυρες μεν ,,εξαρσεις φαινομενων ,,λογω διαταραχης ,,,,αλλα μεχρι εκει…….οι απώλειες μπορει να είναι πολλες ,,όχι όμως τελειως καταστροφικές ,,,,,,
εμεις ..ας ημαστε πιο λογικη στην εκφραση μας, γιατι η αναμπουμπουλα με τοπικες αναφλεξεις που θελουν να κανουν τα κατακάθια τους, που έμειναν εδώ ,,δεν πρέπει να βρουν υποστηριχτές,,,,,,,








ΕΙΠΑΜΕ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΩΝ ΕΙΜΑΙ,,,,, ΟΠΟΤΕ ΠΕΤΩ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ

 ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.