ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΙΘΕΡΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
ΜΙΛΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ
Τέσσερα στοιχεία διέπουν την γη ,,,,ΦΩΤΙΑ…ΑΗΡ..ΥΔΩΡ…ΓΑΙΑ…φυσικα πολλοι ελληνες
φιλοσοφοι μιλησαν για ΑΙΘΕΡΑ ,,μη πω ολοι ,,αλλα τους εκοψε η μετέπειτα λογοκρισία
Αυτά λεει ,τα στοιχεια εναι σε πλήρη αρμονία ,,,,και γέννησαν
τρία βασίλεια ….ορυκτό ---φυτικό---ζωικό---
που μέσα σε όλα τα βασίλεια περικλείεται η αρχη των 4 στοιχείων ,προσωπικα ,, λεω
5 στοιχείων
Να μου πείτε τώρα τι λες. η φωτιά που είναι, στα βασιλεια…….Μα
όλα τα ζωα θερμοκρασία δεν έχουν για να λειτουργούν???πως βλέπουν ??με φάσμα
φωτος ,,αλλα με θερμική επεξεργασία π.χ φιδια εντομα κλπ.Ωραια και το ορυκτο στο
βασιλειο των φυτων το καταλαβαινω ..στα ζωα ??? μα οι οργανισμοί όλοι είναι μια
μπαταρία με πόλους θετικό αρνητικό,,, με
ορυκτο καλιο και ορυκτο νατριο σε υδωρ και ορισμένη θερμοκρασία ,,,άλλοι οργανισμοί
μυκήτων κλπ προσφατα ανακάλυψαν οι επιστήμονες με ανακοινώσεις περι εξωγήινων
οντων ότι έχουν δομή από αρσενικό,,,, πάντως
όλα με αραιωμένο ορυκτό …
Δηλαδη ο ανθρωπος είναι και αιθεροβαμων
..δεν ξερω για τους αλλους εγω όμως ειμαι και αυτό
ΕΝΑΣ
ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΩΝ ….ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΙΘΕΡΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
Έχουν ειπωθεί και στο τσατ ,,,του μπλοκ άλλα τώρα ας τα μαζέψουμε
σε μια σειρά
Ειχε δοθει εντολη από το 2014 και μετα τα γεγονοτα του
νοεβριου που ανακαταλειφθηκε η σεληνη ,,,και φυλακιστεί ο υπαρχηγος τους ,,,,ονοματα
δεν αναφερω ,,ότι πρεπει να τα μαζευουν από την γη…μεχρι την εαρινη ισημερια
του 2016 ..αρκετα την καταστρεψατε αυτην και όλα τα βασιλεια της αλλα και το ανθρώπινο
βασίλειο ….Αυτοι το επαιξαν κουφοι,,,αλλοι ειπαν ενταξυ χασαμε ….αλλα δεν φταίμε
εμεις οι διαχειριστές φταινει,,,και εμας εκλεψαν …..αλλοι ειπαν ενταξυ ,αλλα θα
δοθει τελικη μαχη ,,και αλλοι σκληροι ειπαν εμεις εχουμε την δυναμη να
διαλυσουμε όλα τα βασιλεια που φτιάξατε γιατί έχουμε το χρήμα και την επιστήμη
Περιμεναν ότι θα έρχονταν ο μεγάλος ο δικός τους ,,να πάει
στη Αφροδίτη που την εχουν καταλαβει πιο μπροστα και από την σεληνη και από εκει
θα δρασουν όλα τα χαμόγια κατά της γης ,
….Αυτη η ημερα είναι ολυμπιακη και ο Απολλων δεν
επιτρεπει παρα μονο ηρεμια,,,,,τοτε αυτοι βρηκαν την ευκαιρεια αποδρασης τους από
την γη ,,μια που θα είναι χαλαρα όλα ,,αλλα και αν γινει ζημια θα κατηγορηθει ο
ΑΠΟΛΛΩΝ,,,,ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ,,μαζεψαν ενεργεια από το μαγνητικο
πεδιο της γης ,,από το μαγμα της γης ,,,γιατι από το δίχτυ ,που επηρέαζαν παλιά
δεν μπορούσαν,, γυρω από την γη,, γιατι ειχε σχεδόν ξηλωθεί σταδιακά .,μετα την
ανακαταλυψη της σεληνης το νοε του 2014.. παρολο που αυτοι μπλοφαραν ,,ότι εχουν
φτιαξει παγίδες στο διχτυ,,,,,,,,,να τιναξουν το ηλιακο συστημα στον αερα
ΣΕΡΝ ,,ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΜΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΝ
,,,,ΑΠΟΔΡΑΣΑΝ ,ανοιγοντας διαδρομους χρονικους και πυλες ,,,,ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ
ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ,,ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ,,Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ
ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΑΠΕΘΝΑΝΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΘΑΝΕ ,περίμεναν να πάρουν και την ρεβάνς του Νεπαλ…,Οσοι
από τους τελευταιους τους λεγομενους διαχειρησες τραπεζιτες και τετοια κατακάθια
που δεν πρόλαβαν έμειναν, έντρομοι στη γη ,ξέροντας τι
τους περιμένει οπου και να κρυφτούν …..
Η γη επρεπε να επανελθει στο σωστο χρονο της ,,,σταδιακα για
πανω από δυο ωρες πρωτα και μετα ακριβεις ρυθμιση επανηλθε μετα από δυο μερες …..Η
γη αυτή την στιγμη μοιαζει με ένα μπαλονι μετα την διαταραχη που υπέστη από τα
λαμογια ,,γεματη με νερο ,,οπου και να πιεσεις να ταλαντωσεις η ενεργεια θα
μεταφερθει πολλαπλασια παντου ,,,τα
τελευταια καθικια που είναι και τραπεζιτες στη πλειονοτητα τους , εχουν στραφει στο αρχικο σχεδιο τους ,,την
γιατι τωρα εχουν και το ατου της μπαλονας ,,να ενεργοποιησουν τα δαχτυλιδι της φωτιας
εκει στο ριγμα το μεγαλο στην αμερικη,,,,,εκαναν κατι πολύ απλό .
.έριξαν ατομική
βομβα υποθαλάσσια. για να ενεργοποιήσουν το ρήγμα ,,δεν έσκασε όμως ..καποιοι προλαβαν ,,εβαλαν
και αυτό τον Β.Κορεατη δρακο που είναι μαζι .τους να σκασει άλλη μια ,,αλλα
ουτε και αυτή εσκασε ,,,,,,η πρωτη όμως ενεργοποιησε το ρήγμα σε ένα βαθμο
μικρο αλλα όπως και να το κανεις η δυναμη πολλαπλασιαζεται ετσι όπως είναι η γη
από μεσα,,,,εγινε ο σεισμος στο βουανατσου και ισημερινο,,,,,αλλα εχει
δραστηριοποιειθει και το ρΗγμα,,,,,γινονται προσπάθειες ομαλοποίησης,, δυσκολες
πολύ,, μεταφεροντας ενεργιακες μαγνητικες μαζες πανω από τα φορτισμένα πεδια δημιουργώντας
με αστραπές και καταιγίδες ομαλοποίηση του φαινομενου,,,,προσωρινα φυισικα
μεχρι να ηρεμίσει η γη ,,μια θετικη σκεψη για την γυναικα μητερα γη μας, θα την
βοηθήσει και εμας εξ αλλου ..///υπαρχει μια πιεση και μαχη σε τοπικο επιπεδο
πλεον, που δεν επηρεάζει τον πλανητη ολο
ηη το ηλιακο συστημα μας,,,,,μονο δονήσεις ισχυρες μεν ,,εξαρσεις φαινομενων
,,λογω διαταραχης ,,,,αλλα μεχρι εκει…….οι απώλειες μπορει να είναι πολλες ,,όχι
όμως τελειως καταστροφικές ,,,,,,
εμεις ..ας ημαστε πιο λογικη στην εκφραση μας, γιατι
η αναμπουμπουλα με τοπικες αναφλεξεις που θελουν να κανουν τα κατακάθια τους, που
έμειναν εδώ ,,δεν πρέπει να βρουν υποστηριχτές,,,,,,,
ΕΙΠΑΜΕ ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΩΝ ΕΙΜΑΙ,,,,, ΟΠΟΤΕ ΠΕΤΩ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΩΡΕΣ
ΩΡΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια