Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΉ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΙΚΑΙΏΝΕΤΑΙ ΑΠΟ
Μεγάλη νίκη της Ζωής
μετά την ομολογία των
Γερμανών οτί μας δούλεψαν.
Γερμανική έρευνα επιβεβαιώνει
το πόρισμα της επιτροπής
Πού πήγαν τα μπικικίνια;
του Χρήστου Ξανθάκη
Όταν οι Γερμανοί ομολογούν
το δούλεμα που φάγαμε
το δούλεμα που φάγαμε
Το χθεσινό τηλεοπτικό στιγμιότυπο
είχε αξία ανεκτίμητη
είχε αξία ανεκτίμητη
που λένε και στις διαφημίσεις των
πιστωτικών καρτών
πιστωτικών καρτών
. Είχε δώσει η ανκοργούμαν την πάσα
στον ανταποκριτή
στον ανταποκριτή
από το Βερολίνο, είχε πει εκείνος
τις ειδήσεις του, έτσι ο σοιμπλε η
Μέρκελ, αυτά συμβαίνουν στητις ειδήσεις του, έτσι ο σοιμπλε η
Γερμανία σήμερα,
ετοιμάζονταν όλοι για το
«ευχαριστούμε»,
«ευχαριστούμε»,
ώσπου την έριξε τη μπόμπα ο ρεπόρτερ:
«Η γερμανική εφημερίδα “Handelsblatt”,
«Η γερμανική εφημερίδα “Handelsblatt”,
επικαλούμενη έρευνα της "Ευρωπαϊκή Σχολης
Μάνατζμεντ και Τεχνολογίας" (ESMT) στο Βερολίνο,
υπογράμμισε ότι λιγότερο από το 5% των δανείων,
ύψους 220 δισεκατομμυρίων ευρώ,
που δόθηκαν για τη σωτηρία
που δόθηκαν για τη σωτηρία
της Ελλάδας στα πέντε πρώτα χρόνια των μνημονίων,
κατέληξαν στον ελληνικό προϋπολογισμό.
Τα υπόλοιπα πήγαν στη διάσωση των ευρωπαϊκών
τραπεζων και των γερμανικων
Το είπε και στο στούντιο ακούστηκε
ένα τεράστιο «γλουπ»!
ένα τεράστιο «γλουπ»!
απεζών.»μαν ξαφνιάστηκε, μπουρδουκλώθηκε
, έπαθε μπορνιόκο, ά
, έπαθε μπορνιόκο, ά
ρχισε «ναι», τα «μάλλον», τα «γκουχ, γκουχ»
και εν τέλει την έσωσε
και εν τέλει την έσωσε
η φωνή του αρχισυντάκτη που της
υπαγόρευσε το ποίημα:
υπαγόρευσε το ποίημα:
«Και για αυτό το λόγο θα πληρώσουν
οι Έλληνες ακόμη περισσότερους φόρους.»
οι Έλληνες ακόμη περισσότερους φόρους.»
«Είναι να γελάει κανείς»! Ναι,
είναι να γελάει, όταν δεν έρχονται
τίποτα ξεβράκωτοι,
τίποτα ξεβράκωτοι,
τίποτα αγράμματοι, τίποτα γίδια
να αμφισβητήσουν την ορθοδοξία
να αμφισβητήσουν την ορθοδοξία
των νεοφιλελεύθερων μέτρων.
Έρχονται οι Γερμανοί οι ίδιοι,
που τα ξέρουν όλα, που έχουν
δίκιο σε όλα
που τα ξέρουν όλα, που έχουν
δίκιο σε όλα
, που κατέχουν την αιώνια αλήθεια.
Αλλά δεν είναι τόσο κορόιδα όσο
νομίζουν μερικοί μερικοί.
νομίζουν μερικοί μερικοί.
Πράγμα το οποίο αποδεικνύεται
από την κατάληξη όσων σημείωσε
από την κατάληξη όσων σημείωσε
ο διευθυντής της EMST για το δανειακό
πρόγραμμα και τους παραλογισμούς του:
πρόγραμμα και τους παραλογισμούς του:
«Πολλές διαμάχες μεταξύ Βερολίνου
και Αθήνας θα είχαν αποφευχθεί
και Αθήνας θα είχαν αποφευχθεί
και το κόστος για τους Γερμανούς
φορολογούμενους θα ήταν μικρότερο»
φορολογούμενους θα ήταν μικρότερο»
Δεν είναι τρελός ο άνθρωπος,
όπως εύκολα φαίνεται
όπως εύκολα φαίνεται
Την αλήθεια ήθελε να πει από τη μία,
αλλά από την άλλη είχε στο νου του
και τους συμπατριώτες του.
και τους συμπατριώτες του.
Που τσουρουφλίστηκαν και
αυτοί από τις εξυπνάδες των
αυτοί από τις εξυπνάδες των
«πακέτων βοηθείας» προς την Ελλάδα.
Κι εμάς μας πήρε ο διάολος βεβαίως,
αλλά κι αυτοί δεν τ
αλλά κι αυτοί δεν τ
ην γλυτώσανε άνευ απωλειών.
Κάποια στιγμή κάτσανε
Κάποια στιγμή κάτσανε
στο παγωτό και διόλου δεν τους άρεσε…
Πράγμα το οποίον μας φέρνει
σε ένα Δελτίο Τύπου
σε ένα Δελτίο Τύπου
από τις 7 Μαρτίου του περασμένου έτους.
Από την συνέντευξη Τύπου που είχε δώσει τότε η
Επιτροπή Αλήθειας Δημοσίου Χρέους.
Την είχε συστήσει η Ζωή Κωνσταντοπούλου
αν θυμάστε και πολύς κόσμος
αν θυμάστε και πολύς κόσμος
είχε σπεύσει τότε να τη βγάλει τρελή
και παλαβή και ονειροφαντασμένη.
και παλαβή και ονειροφαντασμένη.
Σήμερα πάντως, και μετά από τις
αποκαλύψεις της “Handelsblatt”
αποκαλύψεις της “Handelsblatt”
δεν μοιάζουν και τόσο παρανοϊκά
όσα λέγανε τόσο η ίδια,
όσα λέγανε τόσο η ίδια,
όσο και η ευρωβουλευτής
Σοφία Σακοράφα και ο πολιτικός
Σοφία Σακοράφα και ο πολιτικός
επιστήμονας Ερίκ Τουσσέν.
Τα οποία λεγόμενά τους τα είχαν
Τα οποία λεγόμενά τους τα είχαν
επικεντρώσει σε αυτό ακριβώς
που απέδειξε η ESMT. Με δυο λόγια:
που απέδειξε η ESMT. Με δυο λόγια:
«Το μόνο που έχουν
διασώσει και συνεχίζουν να το
διασώσει και συνεχίζουν να το
ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ
θρέφουν με τις θυσίες τους
οι λαοί της
Ευρώπης είναι η “φούσκα”
του ίδιου του συστήματος,
δηλαδή οι τράπεζες.
Όπερ έδει δείξε και ένας πόντος στη Ζωή,
που δικαιώνεται έστω και κατόπιν εορτής.
Y.Γ.: Θυμάμαι επίσης πολύ καλά πως
αντιμετώπιζαν τότε τον Ερίκ Τουσσέν
αντιμετώπιζαν τότε τον Ερίκ Τουσσέν
ουκ ολίγα εκ των ελληνικών «συστημικών» media.
Για άσχετο τον είχαν, για ούφο,
Για άσχετο τον είχαν, για ούφο,
για μπαγλαμά που δεν ήξερε τι του γινόταν,
για νάνο της διανόησης
για νάνο της διανόησης
μπροστά στον γίγαντα τον Σόιμπλε.
Ως και «σανδαλάκια»
Ως και «σανδαλάκια»
τον είχαν βγάλει επειδή φόραγε σανδάλια
ο αναξιοπρεπής,
ο αναξιοπρεπής,
Αντί για σκαρπινάκι τσίλικο και γυαλιστερό.
Αλλά η εκδίκηση, ως γνωστόν,
είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο…
είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο…
ΣΧΟΛΙΟ
ΟΙ ΑΡΒΥΛΕΣ ΤΩΝ ΡΑΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ
ΤΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ ΤΟΥ ΠΙΝΚ ΠΟΝΚ
ΤΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ ΤΟΥ ΠΙΝΚ ΠΟΝΚ
ΈΚΑΝΑΝ ΆΨΟΓΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΊΖΟΥΝ ΜΕ ΚΑΤΑΚΤΗΤΙΚΆ
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΊΖΟΥΝ ΜΕ ΚΑΤΑΚΤΗΤΙΚΆ
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝΤΑ,,,,,,,,,
ΣΗΜΑΤΩΡΟς
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια