17 εγκαινια του αγωγου ταπ,,το αεριο ζητουμενο

Στις 17 Μαίου εγκαινιάζεται η έναρξη κατασκευής του αγωγού ΤΑΡ στην Θεσσαλονίκη



Την έναρξη κατασκευής του αγωγού TAP 
θα εγκαινιάσει 
ο Αλέξης Τσίπρας στις 17 Μαίου στη Θεσσαλονίκη.

Στην τελετή θα είναι παρόντες οι αρχηγοί κρατών 
που εμπλέκονται στο έργο, (Αζερμπαϊτζάν
, Τουρκίας,
 Αλβανίας και Ιταλίας) όπως επίσης 
και της Βουλγαρίας 
λόγω της συμμετοχής της στο διασυνδετήριο 
αγωγό IGB, ο οποίος και θα δώσει 
τη δυνατότητα 
μεταφοράς αζέρικου αερίου στις χώρες 
των Δυτικών Βαλκανίων.

Το έργο ύψους 2 δισ. ευρώ είναι
 μια από τις μεγαλύτερες 
άμεσες ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα
, και βάζει 
για πρώτη φορά την Ελλάδα, 
με όρους κατασκευής 
και όχι απλώς... σχεδιασμού, 
στον χάρτη των αγωγών 
αναβαθμίζοντας την γεωπολιτική της θέση.

Αποτέλεσμα εικόνας για αγωγος ταρΣΧΟΛΙΟ 

ΤΟ ΑΖΕΡΜΠΑΙΝΤΖΑΝ 
,,ΒΡΊΣΚΕΤΕ
 ΣΕ ΜΙΑ 
ΠΟΛΕΜΙΚΉ 
ΔΙΆΘΕΣΗ 
ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΜΕΝΊΑ,,,,
ΣΤΟ ΝΑΓΚΌΡΝΟ ΚΑΡΑΜΠΆΧ,,
,,ΤΑ ΑΠΟΘΈΜΑΤΑ ,, ΑΕΡΊΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΊΟΥ ,
,ΑΚΌΜΗ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟ 
ΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΕΚΕΊ,,,
Ο ΑΓΩΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ 
ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΣΥΜΦΩΝΊΑ 
ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΆΦΗΚΕ ΠΡΟΧΤΕΣ 
ΜΕΤΑΞΎ ΑΝΆΔΟΧΟΥ 
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 
ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΑΝΆΔΟΧΟΥ AG.
.ΈΧΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΉ ΠΑΡΆΚΑΜΨΗ ,
,ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΎΝ ΜΌΝΟ ΤΗΝ ΔΊΟΔΟ 
ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΙΤΑΛΊΑ  
Ο ΑΓΩΓΟΣ ΘΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΕΊ 
ΣΤΗΣ 17 ΜΑΙΟΥ ΟΜΩΣ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΈΡΘΕΙ ΤΟ 
ΑΕΡΙΟ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ  




  σχολιο  σηματωρος 
Πηγή

http://diulistirio.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.