χαριζοντε τα γλυπτα στην βρετανια ,πριν γινει η δικη
Πανελλήνιο ΣΟΚ!Ο Υπουργός πολιτισμού χαρίζει τα μάρμαρα στο βρετανικό μουσείο…
Η ελληνική κυβέρνηση αναγνώρισε τα μάρμαρα του Παρθενώνα ως ιδιοκτησία του βρετανικού μουσικού. Αυτό αναφερόταν στο δημοσίευμα βρετανικού τύπου, μαζί με δηλώσεις του κ. Ξυδάκη ότι δεν θα γίνει δικαστήριο αλλά «η οδός για τη διεκδίκηση της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα είναι η διπλωματική και η πολιτική».
Όπως βλέπουμε και στο σχετικό δημοσίευμα η ανακοίνωση προκαλεί έκπληξη καθώς μόλις λίγα 24ωρα πριν η αναφορά από βρετανικό δικηγορικό γραφείο η Ελλάδα θα προχωρούσε σε δικαστική μάχη ώστε να διεκδικήσει την κληρονομία των γλυπτών.
Το γεγονός ότι ελληνική κυβέρνηση νομιμοποιεί την οικειοποίηση του βρετανικού μουσικού προκαλεί απογοήτευση.
ΚΑΙ ΩΣ ΕΙΘΙΣΤΕ ,,,,, ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΆ
Πριν κάνει ακούσει τις συμβουλές
του δικηγορικού γραφείου που
συνεργάζεται με την ελληνική πλευρά,
ο αν. Υπουργός πολιτισμού,
απορρίπτει τη λύση της δίκης,
εξέφρασε ο κ. Χιλ.
τα ιερά τα <<φιλιασαμε >>και τα όσια κύριε??????
Εαν το δικαστήριο ..μια στις χίλιες λέμε
...αν το κέρδιζε η Ελλαδα ///
Τότε σύμφωνα με το αγγλικό δίκαιο ,,
Η βρετανια έπρεπε να επιστρέψει
και διαφυγόντα κέρδη,,,,, αλλά και τα
κέρδη που αποκόμισε από τα ΓΛΥΠΤΆ
σηματωρος
Δεν υπάρχουν σχόλια