ΠΟΙΟΙ ΔΙΑΛΎΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΆ ΚΑΙ ΓΙΑΤΊ




“Χωρίς δικαιοσύνη δεν υπάρχει ειρήνη” είναι το σύνθημα του κινήματος “Ένσταση”, το οποίο για τέταρτη συνεχόμενη εβδομάδα διαμαρτύρεται μέσω διαδηλώσεων για την απόφαση που πάρθηκε από τον πρόεδρο Ιβάνοφ. 
Που έδωσε χάρη στα άτομα που φαίνεται να είναι μπλεγμένα με την υπόθεση υποκλοπών 
Η “έγχρωμη επανάσταση”, που αποκαλέστηκε έτσι επειδή οι διαμαρτυρόμενοι βάφουν με σπρέι όλα τα μνημεία της χώρας, αντιδρουν για την αλλαζονικη συμπεριφορα του γκρουεφσκυ ακομη και για την ημερομηνια αλλαγης των εκλογων στης 5ιουνιου

                                      ΣΧΌΛΙΟ

       Είδαμε σε δυο αναρτήσεις του μπλοκ αυτού ,οτι ξαφνικά οι υποστηριχτές του υποκρατους των σκοπιων ,,, συναφών ΜΚΟ και ιδρυτή ΣΟΡΡΟΣ καθόλου τυχαίο,, ότι τα αγάλματα, που έφτιαχναν  του μέγα Αλεξανδρου  ,να μοιάζουν φατσικα με το κακομουτσουνο ομοίωμα του σορρος ,,,
               Ξαφνικά να αλλάζουν ροή και να δίδουν την σκυτάλη σε άλλες επαναστατικες  με σπρευ [βαμμένες  δηλαδη] ομάδες 

       Το ίδιο ,,,το αγαπημένο του σορρος  παιδι,,,γκρουεφσι ,,να βγάζει ,στην φόρα έγγραφα και συνωμοσίες ,,,καθώς και στοιχεία αρχηγών των ΜΚΟ ,,με την δράση τους ,,ανά τον κόσμο ,,Σημαίνει ότι κάτι έχει πάει στραβά στις σχέσεις τους ,,
,Αρα το αγαπημένο παιδί των ΜΚΟ του Σορρος ,,Γκρουεφσκι, ήξερε απο,, μέσα και πρώτο χέρι την δράση του <<μπαμπά του>>
         Τώρα όμως έτσι ξαφνικά η αλλαγή γιατί ?????Ταυτόχρονα με το κλείσιμο των συνόρων βγήκαν τα <<σπρέι >>στους δρόμους???φυσικά άλλαξε η ροή χρηματοδοτησης ,,αρα ο πρωθυπουργός του υποκρατους από κάπου τα άρπαξε πιο καλά ,, 
Το είπαν οι αυστριακοί ,,Εμείς στέλνουμε και στρατο ,,
Ειπαν οι Ααυστριακοι κλπ ,,να υπερασπίσει την χώρα,των σκοπιων [αλλιως το ειπαν αλλα αυστριακοι ειναι μετερνιχ ],
Απο ποιους ???
Τους πεινασμενους ????,,,
Μαλλον οχι ,,
Αρα απο ποιους ??τους Ελληνες ..μαλλον οχι ......
Αλλα,,, απο ποιους??? 
Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΟΣΟΒΑΡΟΙ ΜΑΧΗΤΕς   Μα τους αλβανους κοσοβαρους  ΜΑΧΗΤΕΣ ,που είναι η ομάδα κρούσης των ισσις και επιστρέφουν στην έδρα τους ,,,,αυτοί είναι ..παντός καιρού και σπρέι,,,, και έχουν χρηματοδότη ,,τους ίδιους ΜΚΟ -ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΣΟΡΡΟΣ,,ΜΠΡΕΖΥΝΣΚΙ ΚΛΠ ΤΗΣ ΣΙΑ ηηη ΝΤΠ..με μια λέξη ,,,,Αυτοί, πιο μπροστα ,χρηματοδοτουσαν τον γκρουεφσκι Γκγρηγοροφ κλπ αντικελα 
Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕς 
     Να γιατι ταυτοχρονα οι αλβανοι αρχίζουν και διεκδικούν περιουσίες ..απο παντού Κόσοβο ΕΛΛΑΔΑ,,, παίρνουν με το ετσι θέλω εδω και 3-4 βδομαδες τα σπιτια των Ελληνων στην αλβανια  /////
Αρα ο γκρουεφσκι αντιστέκεται ,,οχι να μην περάσουν μετανάστες ,,,Αλλα ΜΑΧΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΛΎΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΟΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΡΡΟΣ ...Γιατί άπλα ,έχει αντιληφθεί οτι τον αδειάσανε κανονικοτατα ... Έχουν αλλάξει τα σχεδία ,,,, 
Την οθωμανική αυτοκρατορία,, σήμερα θέλει να αναβιώσει ο σουλτάνος.. σπαζοντας τις συνθήκες ,,,,προτροπή των γερμανων όπως και τότε ,,, Η οθωμανική αυτοκρατορία ..είχε ως ντερβέναγα στην περιοχή τους αλβανους ,,,,,,,,Φυσικά ,,τότε ο τσάρος,, δεν επέτρεψε τέτοια κατάντια????  Αλλα αργότερα πήρε  υπό την κατοχή της σαν σοβιετική ένωση την αλβανια στο άρμα της ,,, Τότε η ΣΙΑ ηηη αλλιώς ΝΤΠ έφτιαξαν ...με συναίνεση .. στα ΣΚΑΡΙΑ  υποκρατοι γύρω στην περιοχή ,σκοπια, κοσοβο, Μαυροβούνιο κλπ... να ελέγχουν την κατάσταση ...ΜΕ την κατάλληλη ευκαιρία  να τα ανεξαρτητοποιηθουν  ,,,όπως ήθελε η γερμανια ,,,,ΤΟ ΧΑΪΒΆΝΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΆ ΤΗΣ ΝΤΠ 

ΤΏΡΑ ΤΟ ΣΧΈΔΙΟ ΆΛΛΑΞΕ και ο γκρουεφσκι κατάλαβε ,,από πρώτο χέρι .αυτό που έλεγαν στην κατοχή εδώ ,,,,οι Γερμανοί πρώτα σκοτώνουν τους καταδότες ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.