Σεισμός στην Πάτρα



Σεισμική δόνηση
 έγινε αισθητή, περίπου στις 10:15 σήμερα το πρωί, στην Πάτρα, τη Ναύπακτο και σε άλλες περιοχές της Αχαΐας, και της Αιτωλοακαρνανίας.
Σύμφωνα με την αυτόματη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Αστεροσκοπείου Αθηνών, ο σεισμός είχε μέγεθος 4,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και το επίκεντρο εντοπίστηκε στον δυτικό Κορινθιακό κόλπο.


Σύμφωνα και με το Ευρωμεσογειακό Σεισμολογικό Κέντρο, η σεισμική δόνηση είχε μέγεθος 4,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και το επίκεντρο ήταν στον Κορινθιακό κόλπο, 10 χιλιόμετρα βόρεια από τις Καμάρες της Αιγιάλειας.

Επιμέλεια Αντωνία
πηγη:http://www.cnn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.