Φωτιά στο κτίριο της Δ' ΔΟΥ στα Εξάρχεια - Σώοι οι εργαζόμενοι
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ξεκίνησε από το υπόγειο -Επί τόπου ο γενικός γραμματέας της ΑΑΔΕ
Φωτιά ξέσπασε λίγο πριν από τις 11.30 το πρωί σε κτίριο στην οδό Κωλέττη 14 στα Εξάρχεια, όπου στεγάζεται η Δ' ΔΟΥ Αθηνών. Η φωτιά, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ξεκίνησε από το υπόγειο του κτιρίου. Επί τόπου έσπευσαν τέσσερα οχήματα της Πυροσβεστικής με δώδεκα άνδρες.Πριν από λίγα λεπτά ολοκληρώθηκε επιτυχώς η επιχείρηση για τον απεγκλωβισμό πολιτών και εργαζομένων: Οι πυκνοί καπνοί είχαν δημιουργήσει ασφυκτική ατμόσφαιρα στους δύο πρώτους ορόφους του κτιρίου. Η πυρκαγιά, σύμφωνα με πληροφορίες προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα. Η φωτιά τέθηκε υπό έλεγχο.
Επί τόπου έσπευσε ο γενικός γραμματέας της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) Γιώργος Πιτσιλής.
πηγη:http://www.protothema.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια